Aktywne Wpisy
Niedługo mija 25 lat jak z kumplami na naszej miejscówce w lesie zakopaliśmy stalową skrzynkę zawierającą:
- notes z naszymi wpisami
- butelkę słynnej nalewki marki #keleris
- butelkę wina szlachetnej marki Jabłuszko Sandomierskie
- paczkę fajek marki Sobieskie
Skarb został zakopany przez grupę 4 przyjaciół celem ponownego odkopania go i konsumpcji 25 lat później jako swoisty test długowieczności naszej przyjaźni. Mieliśmy po 17 - 18 lat, dziś jesteśmy po czterdziestce. Niestety
- notes z naszymi wpisami
- butelkę słynnej nalewki marki #keleris
- butelkę wina szlachetnej marki Jabłuszko Sandomierskie
- paczkę fajek marki Sobieskie
Skarb został zakopany przez grupę 4 przyjaciół celem ponownego odkopania go i konsumpcji 25 lat później jako swoisty test długowieczności naszej przyjaźni. Mieliśmy po 17 - 18 lat, dziś jesteśmy po czterdziestce. Niestety
kfiatek_na_parapecie +167
Moje pytania:
1) Jakie prawa jako konsument mam w związku z opóźnieniem? Umowa jest spisana na 7 dni nie na 25. Jakie paragrafy mogę wykorzystać podczas negocjowania ostatecznej ceny?
2) Co jeżeli serwis nie naprawi telefonu i odda go w stanie gorszym niż go dostali? Co jeżeli nie uda mi się odzyskać danych z telefonu (w umowie nie ma słowa o tym, że nie biorą odpowiedzialności za dane na telefonie)?
#kiciochpyta
#prawo