Wpis z mikrobloga

manual? Po co? Serio pytanie.


@bigger: C7 w manualu... też pierwszy raz widzę i słyszę by ktoś to wziął.. kto to potem kupi?

bo altomat był droższy i "awaryjny" hehe


@estkt: w 2004 roku ;)
C7 w manualu... też pierwszy raz widzę i słyszę by ktoś to wziął.. kto to potem kupi?


@Jokker: jakbym miał kasę na wydanie i takie Audi w głowie to bym bez problemu wziął manuala. Więc masz odpowiedź, melduje się już jeden chętny do kupna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Jokker: wszyscy tylko RS6 latają. Kolejny który patrzy na świat poprzez różowe okulary. ( ͡ ͜ʖ ͡)
Chociaż od rodziców portfela już odszedłeś? Co ty się przejmujesz czy to auto ktoś kupi? Wrzucę go do rzeki, albo oddam Rydzykowi. I co mi zrobisz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@komoornik nie kazdy musi jezdzic automatem, bo tak jest teraz modnie. Nie kazdy musi miec quattro zwlaszcza, ze w tych rocznikach quattro w dieslu to 3.0 tdi co mocno podnosi cene zakupu. Dwulitrowy diesel w tego typu samochodach sluzy do ekonomicznego przemieszczania sie w komfortowych warunkach. 160 km/h po autostradzie poleci, wiecej i tak sie nie da w PL, bo zaraz wyjedzie ciezarowka, wiec i tak trzeba hamowac do 100. Pomijam fakt,
@lemansblue: jeżdżenie automatem nie jest modne tylko wygodne. W weekendowej zabawce można śmiało mieć manual. Niestety ale takie C7 FWD nie oferuje tak dużo więcej niż każde inne auto z FWD. Jeśli Audi to z Quattro, w innym przypadku są ciekawsze propozycje na rynku.
@lemansblue: zgadzam się w 100%, co do v-max to 220 km/h pojechał
@komoornik: nie jestem w tym wieku żeby auto traktować jako zabawkę. Nie jest też żadną bieda wersją, bo trochę z opcji dodatkowych ma, np. pakiet s line.
Do przewozu dzieciaków do szkoły, na zakupy czy wypad za miasto spełnia się w 100%
Dopłacać do quattro, automatu i 3 litrowego silinka, bo jakiś wykopek sugeruje od razu taki setup