Wpis z mikrobloga

No fajnie się tam bawicie @UPC_Polska ?

Po kontakcie z waszą infolinią w dniu wczorajszym został zamówiony serwis, ponieważ w mieszkaniu zażyczyliśmy sobie przenieść modem do innego pomieszczenia. W pomieszczeniu tym mam wyprowadzony kabel antenowy, ale po podpięciu do niego urządzenia nie ma sygnału. Telefon na infolinię był wykonany przez koleżankę, na którą widnieje umowa. Serwis umówiono na dziś na godzinę 9:00 celem przeniesienia sygnału modemu do innego pomieszczenia.

Po moim przyjściu do domu koleżanka, która się nie za bardzo zna, a wykonywała pierwszy telefon, poprosiła jednak abym jeszcze raz porozmawiał z infolinią UPC, a że też alfą i omegą nie jestem zadzwoniłem aby wyjaśniono mi czemu właściwie ten kabel w jednym pomieszczeniu działa, a w drugim nie.

Pani powiedziała, że jeżeli mam jakiś "rozdzielnik" w domu to muszę ten sam kabel na którym był do tej pory przenieść do drugiego pomieszczenia bo sygnał jest "zaprogramowany" tylko na ten jeden kabel ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To mówię tej pani, że kabla nie przeniosę, bo jest poprowadzony wewnątrz ściany, a nie za bardzo widzę możliwość jej kucia.
Pani mówi, że koszt takiego przeniesienia do innego pomieszczenia w tym wypadku to 50 zł.
Powiedziałem to koleżance i się zdziwiła, bo taka informacja nie padła przy pierwszym połączeniu.
Ale nie brak przekazywania istotnych informacji jest tutaj problemem, od tego są reklamacje

Problemem jest poniższy sms, jaki kolega, który miał przyjąć serwisanta otrzymał dziś po tym, jak modem został na nowo wpięty w starym pomieszczeniu abyśmy na noc mogli cieszyć się internetem:


#zalesie #upc #januszedzialutechnicznego #reklamacja i trochę #komputery
Pobierz bizonsky - No fajnie się tam bawicie @UPC_Polska ?

Po kontakcie z waszą infolinią ...
źródło: comment_K7d02OEB6nMndGAVOn5dqOgZiQkyBmVh.jpg
  • 15
@maly38: nowy
Teraz siedząc w pracy jak ziomek mi wysłał ten sms przypomniałem sobie że mam taką skrzyneczkę w przedpokoju w kolorze ściany i chyba tam był ten "rozdzielnik" ale dawno jej nie otwierałem. Może tam wystarczy w tym zamienić ze sobą miejscami kable antenowe, obczaję w domu.
A UPC pewnie jeszcze w nagrodę da potem ofertę lojalnościową gorszą niż nowe umowy w promocji wakacyjnej dla nowych klientów ( ͡°
Po kontakcie z waszą infolinią w dniu wczorajszym został zamówiony serwis, ponieważ w mieszkaniu zażyczyliśmy sobie przenieść modem do innego pomieszczenia.


@bizonsky: Wszystko zależy czy gniazdko/kabel w "innym" pomieszczeniu było fabrycznie podłączone przez UPC w przeszłości, czy nie. I jak przedstawiłeś sprawę na infolinii.

Jeśli gniazdko już kiedyś było założone przez UPC - serwis na weryfikację sygnału (z reguły bezpłatny, chyba, że ktoś uszkodził sprzęt/okablowanie).
Jeśli nie było wcześniej gniazdka -
@bizonsky: Narazie ten rozdzielnik bym w spokoju zostawił, a zajął się gniazdkiem. To gniazdko w niedziałającym pokoju na 90% jest gniazdkiem nie wymienionym przez technika, toteż musiałbyś fizycznie zamienić gniazdka :P
@maly38: nie wiem czy o to chodzi, ale ja to gniazdko rozkręciłem i zostawiłem sam kabel ze ściany, też nie działało :<
mogę przekręcić sam samo gniazdko z jednego pokoju do drugiego i będzie ok?
bo tam gniazdko łączy się z kablem w ścianie taką przejściówką jakby na ten kabel antenowy
@bizonsky: Stawiam, że koleżanka zamawiając technika nie powiedziała, że chce przenieść router a powiedziała, że internet nie działa. Co do podmiany kabli może to pomóc. Więc warto spróbować. Zawsze to 50 zł w kieszeni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@bizonsky: Nie. Jeżeli "na gołym" kablu nie działa to zamontowanie gniazdka czy jaiejkolwiek przejściówki nic nie pomoże. Także zostaje wrócić do tej skrzynki w przedpokoju. Jak nie ogarniesz sam to zrób zdjęcie tej skrzynki i może coś podpowiem
@Zydomasoneria: nie no, to dziewczyna ale wie jak zgłaszać problemy techniczne ( ͡° ͜ʖ ͡°) może się nie znać, ale opisać problem potrafi.
wymiana kabli nie wchodzi w grę, nie wyjmę ich ze ściany i podłogi xD
spróbuję jeszcze tak jak piszesz @maly38 z tą skrzynką kiedy wrócę do domu