Wpis z mikrobloga

@kozerus:
1. zadbana strona (m.in. treści, responsywność, linkowanie wewnętrzne)
2. linkowanie ale tu już "jeden rabin powie tak a inny nie". Szeptanka, portale z ogłoszeniami, zaplecza, artykuły na innych portalach
@kozerus: może i trochę przerysowane, ale wg mnie jest tak
1. historia/wiek domeny
2. onsite/content
4. jakieś linkowanie

I generalnie w tej kolejności.
- Jak masz domenę z historią to praktycznie wrzucisz cokolwiek i jesteś wysoko (patrz antyczna strona np patimex i ich wungiel drzewny)
- Jak masz bardzo mocną domenę (np ceneo, homebook itp) - nie przejmujesz się duplikacją treści bo jesteś wysoko.
Poprawisz skopaną stronę pełną 404'ek, przytniesz czas
@kozerus: kilka źródeł: gwt/gsc, ahrefs, clusteric (polecam w promocji można kupić czasem).
Alrgorytmy wyszukiwania kiepskich linków to raczej wyglądają tak, że po kilku latach w branży to patrzysz na listę linków w excelu i masz przeczucie, że jakieś linki nie pasują - i te analizujesz dalej. Generalnie najczęściej nie pasują zagraniczne linki bo klient sobie zrobił dobrze i kupił 'wysokiej jakości linki' na allegro, które się okazały nieumiejętnym blastem i to
@Patryk: jak rozumiem audyty stron www. Z ciekawości ile takie coś kosztuje i co daje? jesteś w stanie powiedzieć co trzeba zrobić/zmienić aby mieć wyższe pozycje. może być na PW.
Polecam Ci poczytać sobie blogi typu Jabłoński, Czaplicka, maagzyny typu online marketing,nowa sprzedaż itp . Możesz sugerować się też radami użytkowników , ale warto spojrzeć na profesjonalne wypowiedzi czasami, które zapewniam Cię są autentyczne.