Wpis z mikrobloga

Ostatnio zauwazylem bardzo przykrą rzecz na sklep.sfd.pl, ktorego klientem bylem prawie 8 lat...()
Zazwyczaj jak koncze jakis produkt to staram sie skrobnac 2-3 zdania i wystawic ocene. Z tego co glosi odpowiedni komunikat kazda ocena musi zostac zatwierdzona przez administratora i dopiero pojawia się na www.

Jak to wygląda w praktyce w moim przypadku?
Dobra (4-5 gwiazdek) ocena dla produktów dowolnej marki - za każdym zatwierdzona i widoczna bez problemu.
Słaba (1-3 gwiazdki) ocena dla produktów zewnętrznych producentów - za każdym zatwierdzona i widoczna bez problemu.

Słaba (1-3 gwiazdki) ocena dla produktów marek SFD/All Nutrition - taka mi nie weszła na stronę ani razu mimo kilku prób.

Na początku myślałem, że to błąd, ale po jakiś 10 dniach sprobówałem ponownie. Efekt taki sam. Trzy produkty ich marek do oceny. Dwie piątki lądują na stronie sklepu właściwie od ręki. Ocena 2/5 ginie i się nigdy nie pojawia.

Przypadek? Nie sądze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do tego ma służyć moderacja ocen? Zeby nieuczciwie promować własne produkty? Udało się w ogóle komuś wystawić niską ocenę na coś co sprzedają pod własną marką? Jest to możliwe?

#silownia #mikrokoksy #sfd i troche #afera
  • 9
@CzakNorris: Gwiazdki to jeszcze nic (u nas się coś spsuło i staramy się to naprawić, ale na teraz możemy mieć tylko 3 gwiazdki max (it's a feature! :D). Niektóre firmy (nowsze od SFD ( ͡° ͜ʖ ͡°)) zbudowały sobie swoją potęgę na pozycjonowaniu, gdzie sprzedają produkt wart 40-60 zł patrząc po składnikach, za ponad 120 zł. Schemat jest zawsze ten sam, nowy produkt, masa stron zapleczówek (3-5