Wpis z mikrobloga

Mireczki, taki koncept mam - na wordpress tworzę stronkę z której m.in. można poprzez plugin a'la contact form wysłać zapytanie. I dalej, standardowo, takie contact formy wysyłają pod spodem emiala, a ja chciałbym aby z tego kontaktu utworzyło się zgłoszenie, które będzie można normalnie procesować w dedykowanym do tego systemie, aby nie robić tego na skrzynce (g)mailowej. Coś jak procesowanie zgłoszeń w JIRA czy też innych Sugester.pl, gdzie od razu ewidencjonuję klienta w bazie i też utworzy się ticket na zgłoszenie, które będzie można procesować na dalszych jego etapach. Macie jakiś pomysł na taką integrację ? Podpowiecie ? Bo zatopiłem się w dżungli tych wszystkich pluginów i integratorów :(

Nie muszą to być darmowe rozwiązania, płatne też (może) mnie nie odstraszą ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#frontend #webdev #webdesign #wordpress #stronywww #webmastering #problemypierwszegoswiata
  • 3
@Perix: Prawie każda wtyczka ma akcję (do_action) lub filtr (apply_filters), pod którą można się podpiąć za pomocą add_action/add_filter i wykonać swój własny kod (np. dodanie rekordu do jakiegoś zewnętrznego systemu) na danych, które ktoś wprowadził.
@zwierzak40: Dzięki serdecznie.
Jednak dochodzę do wniosku, że nie bardzo mam czas na doktoryzowanie się w tym zakresie, zatem Mireczki, jeżeli ktoś byłby chętny na wsparcie i zarobek w zakresie omówienia konceptu i docelowego wykonania, to prośba o kontakt. Najchętniej osoby z okolic Warszawy, aby móc omówić to najlepiej twarzą w twarz. Oczywiście faktura będzie potrzebna, żeby była jasność, więc wszystkim studentom amatorom z góry serdecznie dziękuję, ale nie piszcie.

Kontakt
@Perix: chcesz żeby po wysłaniu emaila z formularza zapisywało się w cmsie zgłoszenie z emailem użytkownika i informacjami które on przesłał ? Coś takiego ze Każde zgłoszenie z formularza tworzy nowy wpis w cmsie z informacjami z tego formularza? Coś jeszcze ma to robić? Podaj więcej szczegółów na priv i ogarniemy, fv też mogę wystawić