Wpis z mikrobloga

Bilstein B12 Pro Kit zamontowany, nowe felgi i opony również, geometria ustawiona, jazda testowa odbyta :D... a więc zaczynamy sezon letni :). Pomijając to jak auto wygląda to z nowym zawieszeniem i oponami prowadzi się jak po szynach, różnica jest kolosalna, czuje się wręcz jakbym jeździł zupełnie innym samochodem :). Auto trzyma się drogi jak przyklejone, układ kierowniczy stał się czulszy na ruchy kierownicą, podąża dokładnie tam gdzie tego się spodziewam, jest bardzo stabilne przy wysokich prędkościach i w zasadzie nie robią na nim wrażenia żadne boczne podmuchy wiatru, całość stała się naprawdę sztywna i zwarta...jazda w zakrętach to czysta przyjemność :D. Wołam @bartekkk
#chwalesie #bmw #carboners #pokazauto #samochody #motoryzacja
Vibo - Bilstein B12 Pro Kit zamontowany, nowe felgi i opony również, geometria ustawi...

źródło: comment_ZWZ1axzPCyEc4czbvXZIRqsD8FT2WUg1.jpg

Pobierz
  • 23
@Vibo: aż tak źle jest w innych modelach? Moje e91 nawet nie drgnie od wiatrów jakiś czy od przejazdu tira etc. Na standardowym zawieszeniu trzyma się jak #!$%@?, ciężko nawet o kontrolowany poślizg.
via Android
  • 0
@wxx71 myślę, że standard jest już dobry...bo w sumie jest ale po tych zmianach jak dzień do nocy, uwierz mi, że poczuł byś różnicę ;)
@Piratez: A to się jak najbardziej zgadza, wiedziałem o tym, że nadają się do wymiany, mimo to standardowy amor który szedł na pierwszy montaż+ standardowe sprężyny nie dadzą ci tego co B12, ja postanowiłem zaszaleć :)
@sorek: Znajomy swoją e30 na amorach b8 (nie wiem jaka sprężyna) jeździ w rajdach i podobno rewelka tak więc coś w tym jest :D. Swoją drogą masz b12 Pro Kit czy b12 Sport Line?
@Vibo pro kit :D a właściwie kupiłem b8 i osobno kupiłem pro kit bo mój touring nie ma nivo z tyłu i nie robią takich zestawów do touringow bezpośrednio xD
@sorek: Kurde faktycznie jest już nisko :D, ja miałem dylemat, Sport Line czy Pro Kit...stwierdziłem jednak, że sporo jeżdżę (ok 25k rocznie po drogach różnej jakości) i tak szczerze SL się wystraszyłem xD....zresztą i tak jestem więcej niż zadowolony :). Jeśli o dystanse chodzi, na zdj wygląda, że przód jest już prawie zlicowany z nadkolem a tył wygląda, że ewentualnie można by coś tam jeszcze wsadzić...ciężko po zdjęciu powiedzieć, i tak
Auto trzyma się drogi jak przyklejone, układ kierowniczy stał się czulszy na ruchy kierownicą, podąża dokładnie tam gdzie tego się spodziewam, jest bardzo stabilne przy wysokich prędkościach i w zasadzie nie robią na nim wrażenia żadne boczne podmuchy wiatru, całość stała się naprawdę sztywna i zwarta...jazda w zakrętach to czysta przyjemność :D


@Vibo:

Czyli jak seryjna Giulietta QV bez modów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kasztan00: Jeśli taką posiadasz to z chęcią przetestuję :D @sorek: No jest to małe auto ale ze wzgl na to, że 99% czasu wożę powietrze szukałem czegoś nie dużego, w swojej klasie jedynka wyróżnia się tylnym napędem i odpowiadają mi proporcje, zwłaszcza z tak bardzo wysuniętą do przodu przednią osią względem słupka A :), do tego w warunkach miejskich jest to mega zwrotne auto :)