Aktywne Wpisy
Kompromitacja wiejskiego cw[ ]ela.
Dzisiaj przyjechała nowa listonoszka ze zwrotem podatku dla ojca. Blondynka w moim wieku. Chuop rąbał drwa i był cały czerowny. Dziewczyna pyta się czy tu mieszka [imię i nazwisko starego] i że jest zwrot podatku. Odpowiadam, że tak i że to mój tato. Każe mi podpisać. Wylicza kasę dla ojca. Chciałem już powiedzieć jej: "Do widzenia" , a ona do mnie zagaduje.
Mówi, że dopiero zapoznaje się z
Dzisiaj przyjechała nowa listonoszka ze zwrotem podatku dla ojca. Blondynka w moim wieku. Chuop rąbał drwa i był cały czerowny. Dziewczyna pyta się czy tu mieszka [imię i nazwisko starego] i że jest zwrot podatku. Odpowiadam, że tak i że to mój tato. Każe mi podpisać. Wylicza kasę dla ojca. Chciałem już powiedzieć jej: "Do widzenia" , a ona do mnie zagaduje.
Mówi, że dopiero zapoznaje się z
Zrobiłem #prawojazdy kat.A i przeglądałem sobie ogłoszenia motocykli i taka yamaha przypadła mi do gustu, jak na swoje lata trzeba przyznać, że wygląda świetnie.
To dobry motocykl na początek? Jak z awaryjnością i prowadzeniem? Duże są koszty utrzymania takiej r1?
Całkowitym żółtodziobem nie jestem, mam styczność z dużymi mocami, od 5 lat jestem posiadaczem prawie 200 konnego auta.
#motoryzacja #motocykle #motocykl #motomirko
To dobry motocykl na początek? Jak z awaryjnością i prowadzeniem? Duże są koszty utrzymania takiej r1?
Całkowitym żółtodziobem nie jestem, mam styczność z dużymi mocami, od 5 lat jestem posiadaczem prawie 200 konnego auta.
#motoryzacja #motocykle #motocykl #motomirko
Jak wyżej
- Tak 40.4% (208)
- Nie, wybierz mniejszą pojemność 59.6% (307)
Z artykułu http://www.motortrend.com/news/tesla-model-3-teardown-deconstructed-3/
Zawiera m.in. odpowiedź Tesli na zarzut, że nadwozie jest za ciężkie i skomplikowane:
Krótko - blah, blah, nie projektujemy pod testy zderzeniowe, czy koszta tylko pod bezpieczeństwo (czyli może jest za dużo ale lepiej tak niż gdyby miało być za mało)...
Ten (i inne zarzuty) "przerobił" Florydziak w swoim stylu (gloom & doom) na podstawie wcześniejszego video, dla tych co lubią poczytać po polsku:
http://florydziak.com/blogger/2018/04/model-3-ciag-dalszy.html
Najprawdopodobniej w cyklu produkcyjnym odchudzą z czasem tu i tam jak już będą pewni, że można - tak samo było z Modelem S (ale nie ma to tak wielkiego znaczenia dla ogólnego zasięgu jak niektórzy sądzą, bardziej zauważalne jest dla przyśpieszenia od "0" ):
https://electrek.co/2014/08/01/tesla-dropped-hundreds-of-pounds-off-the-model-s-since-launch-new-models-speed-to-0-60-in-just-3-7-seconds-5-seconds-faster/
itd.
Sorry, że nie mogę się rozpisać. Mogłem się powstrzymać od wyskakiwania z pierwszym wpisem, bo budowę packa do M3 znam od samego początku i wiedziałem, jak jest całość produkowana. No
Lub chociaż taka niezwiązana NDA opinia ;) - czy można by było odchudzić o parę kilogramów obudowę akumulatora używając na wierzch (pod kabiną pasażerską) jakiś plastykowych materiałów/tworzywa czy lepiej zostać przy metalu?
Znając nieco konstrukcję packa do 3ki myślę, że zysk z kilku kilo mniej w przypadku obudowy byłby niewspółmierny do dodatkowej sztywności całej konstrukcji (a za nią reszty auta - trzeba pamiętać, że AWD tuż tuż). Do tego temat zabezpieczenia kabiny na wypadek czegoś drastycznego w wykonaniu baterii zdecydowanie przemawia na