Wpis z mikrobloga

cześć #mirkokoksy
idę dziś na siłkę z mocnym postanowieniem, że na jednym razie się nie skończy. trochę się cykam, że będą tam same byczki i będzie mi głupio, ale byłam już dwa razy gdzieś indziej z kumplem i nie było tak strasznie jak mi się kiedyś zdawało. niestety jego siłka jest na drugim końcu miasta więc nie ma mowy o regularnym jeżdżeniu tam, więc pozostaje mi samotność ()

teraz mi powiedzcie kogo mam się słuchać: tego trenera co ma mnie dziś wprowadzić, kumpla który ponad 2 lata chodzi na siłkę i ma sporo wiedzy bo skutecznie wyszedł z przegrywu czy mądrości z internetów?

mój cel to generalnie się rozruszać na początek, pomóc sobie zrzucić parę kilo a potem troszkę wyrzeźbić żeby nie zostać wieszakiem. mój ziomeczek mówi, że jak na dziewczynę to mam silne mięśnie ale słabo ciało. jestem trochę zielona w temacie ale jak już coś robię to lubię wiedzieć jak i dlaczego, może ktoś podrzuci coś wartościowego do poczytania?
  • 16
@maddie: Z obserwacji wiem, że mądrości z internetu kończą się kontuzjami bo zastosowanie wiedzy z filmików w swoim treningu jest trudne lub dla większości laików praktycznie niemożliwe. Ktoś Cię po prostu musi tematu dobrze nauczyć.
@maddie: Obie sprawy są istotne, bo trening trzeba umieć ułożyć tak aby niczego nie pominąć i przede wszystkim chodzi mi o niepoprawne wykonywanie bo o ile mały ciężar Ci krzywdy nie zrobi to kiedy zaczniesz zwiększać go to niektóre ćwiczenia Ci błędów nie wybaczą.
@Kicio_Kociaczek: @maddie Jeżeli jest pod ręką doświadczony kolega lub, od biedy, trener personalny to tak, można na początku zrezygnować z internetu. Często gęsto takiej opcji nie ma i internet jest jak najbardziej wskazany, jeśli potrafi się z niego korzystać. Sam zaczynałem z internetem i z czasem wnikania w temat człowiek dociera do wartościowych materiałów. Ostatnio byłem na siłowni poza miejscem zamieszkania i słysząc rady/wskazówki tam obecnych, miałem wrażenie, że czas się