Wpis z mikrobloga

Tag do obserwowania/ czarnolistowania --> #bordogamedev

Niewiele do przodu, przynajmniej z zewnątrz. Ogarnąłem nieco kod, co mi zajęło większość południa, czego nie zobaczycie, ale z czego jestem szczęśliwy xD Dodałem kilka rzeczy które mnie frustrowały, jak otwieranie drzwi. Kilka osób się skarżyło na FOV - z tego też nie byłem zadowolony, więc chciałem to poprawić, kombinowałem z kamerą ustawioną kilka pikseli za postacią, ale irytowało mnie przenikanie przez ściany, więc ustawiłem ją w samym centrum i do tego będę musiał wrócić. Dodałem za to możliwość ustawienia FOV i faktycznie, jest w porządku, gdy FOV ma jakieś ~70, przynajmniej moim zdaniem. Ale wiadomo, ile graczy, tyle ustawień FOV, w My Summer Car gram na FOV 90 i nie czuje się dziwnie, więc koniec końców i tak będę musiał to ogarnąć dla każdego FOV z osobna.
Zrobiłem kilka skoczni i coś co będzie imitować drogę, na szybko z blendera, by móc w najbliższej przyszłości testować jak zachowa się nowy rodzaj zawieszenia i ogólnie sterowania.

Momentami tak mi się podoba ten arcadeowy model że aż chce się odejść od pierwotnego modelu symulacji i zrobić zręcznościową ścigankę z polskimi starociami w roli głównej.


Jako że zmiany były nieznaczne nie chciałem wrzucać ponownie jakiegoś płytkiego filmiku, więc zrobiłem mały trailer bawiąc się w grze. Enjoy. xD

Tak, tv działa, efekt wcześniejszych zabaw z wyświetlaniem wideo na teksturach ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gamedev #unity3d
TymRazemNieBedeBordo - Tag do obserwowania/ czarnolistowania --> #bordogamedev

Nie...
  • 3