Wpis z mikrobloga

@Gandisima: Z perspektywy osoby robiącej 100-200 km tygodniowo, nie myślącej o wyścigach, po kilku ulepszeniach mającej rower trochę lepszy od 920 CF, myślę, że do takiego jeżdżenia całkowicie wystarcza nowy alu rower na tiagrze, tarczach i podstawowych markowych kołach na maszynach. Wszystko ponad to to fanaberia. Ja swoich nie żałuję, ale nigdy nie powiedziałbym, że były potrzebne albo że poczułem znaczną różnicę. Jeśli chcesz kupić coś czego potrzebujesz, to za 3k
@Kloper: Dotychczasowo jeździłem na trekkingu Meridy ale jednak apetyt rośnie. Myślę, że dobrym treningiem mógłbym jeszcze sporo poprawić. Ale i tak na bike expo wyciągnąłem w dżinsach bez rozgrzewki na zbyt dużej kadencji te 1500 watów czy też FTP pi razy drzwi te 300-350 watów będę miał. W każdym razie muszę do roweru też zakupić buty, pedały i jakiś licznik lepszy, to też kosztuje.
@Kloper
@motoinzyniere

Byłem dzisiaj w decathlonie i przymierzylem sobie 920 af. Rozmiar XL więc teoretycznie pode mnie (189.5 cm wzrostu). Tak mi się wydaje, że może faktycznie warto dopłacić do bardziej aero kół. Lżejsza rama o te 500g raczej więcej mi nie da, zwłaszcza, że ze względu na wzrost i tak swoje ważę, teraz jak trochę schudlem coś około 88kg, raczej poniżej 85kg nie zejdę.
@Gandisima: Według mnie jak szukasz czegoś wyżej niż tiagra, to dlatego że chcesz a nie że potrzebujesz, a jeśli chcesz mieć fajny, to wydaje mi się, że dopłacenie tysiaka do ultegry i cosmiców to bardzo, bardzo atrakcyjna możliwość. Koła i tak byś pewnie wymienił, a tak masz już potencjalnie docelowe. Kolejne ulepszenia to już dużo większe skoki cenowe - elektryka, karbonowa rama czy karbonowe koła to nie jest kwestia tysiąca zł