Wpis z mikrobloga

@kipowrot: problem jest taki że dopiero co ją kupiłem z 300km nią przejechałem. Nawet mechanik jak ją słyszał oglądał to nic nie zauważył, dopiero jak rozebrał.
  • Odpowiedz
@johni4k: Wymień silnik, chociaż w r6 trafić dobry silnik to też nie lada wyzwanie, bo ten motocykl jest baaardzo często katowany, nawet na zimnym no i potem wychodzą takie kwiatki, jak np padnięta panewka, przetarte cylindry itd itd
  • Odpowiedz
  • 0
@johni4k Z drugiej strony Husaberg mojego brata stracił moc, ten nie miał czasu się bawić więc postawił do KTM Olsztyn, żeby chłopaki obadali co i jak. Werdykt: zatarty układ korbowo tłokowy. Na nic się zdały tłumaczenia, że zatarty silnik to trochę inaczej się zachowuje. 150 za diagnozę i 7k za remont jak się zdecyduje. Taki #!$%@?. Zabraliśmy do domu, nowa świeca, rozebrana i wyczyszczona przepustnica i wtryskiwacz, wynik: silnik żyleta. Pamiętaj, prawdziwych
  • Odpowiedz
  • 0
@Mekki: widziałem glowice i wałek. Ostro zryta „panewka”. Nie sa to wymienne panewki tylko po prostu w głowicy. Wiec albo cala glowica z walkami albo silnik. Tyle ze to tez niespodzianka moze byc a ja jak widac mam pecha. 4 dni na niej pojezdzilem.
  • Odpowiedz
@Argonzz: moto stoi u mechanika, zdjęć nie robiłem, ale generalnie dwie najdalsze panewki przy wałku ssącym od strony lewej motocykla (jak siedzisz, nie od strony łańcuszków rozrządu) są ostro zdarte
  • Odpowiedz
@johni4k heh czekam na szkodę całkowitą mojej R6 i niedługo pewnie kupuje nową. Może się złożymy na jedną? Ja dam silnik ty ramę i będzie git ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz