Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, jestem amatorem który chciałby zacząć przygodę ze slalomem. Co polecacie na początek? (PS: tak czytałem FAQ)
Czytałem różne opinie że Seba FRX na początek najlepsze itp. itd.Lecz zaintrygowały mnie te rolki PowerSlide Vi FSK przecena z 1000cośtam na 590 i zastanawiam się czy będą dobre (mają nietypowe 'zaczepy' które wydają się nie być jakoś super wytrzymałe), dodam że poza slalomem chciałbym też móc sobie na nich pojeździć tu i tam. Jeżeli macie jakieś swoje typy co do rolek to również z chęcią wysłucham.
A jak ktoś jest jeszcze z Wrocka to możemy się nawet umówić na forum muzyki czy coś :)

W ogóle co myślicie na temat tych sprzętów. Dodam że kiedyś miałem Rolki z Biedry za 100zł z wymienionymi kołami od Rollerblade'a i były spoko więc podejrzewam że wszystkie +500-600pln będą dla mnie jak marzenie.
#rolki
  • 19
  • Odpowiedz
@kacper1302: hej :) super że chcesz zacząć slalomować :) osobiście wybrałabym Seby FRX (ja od nich zaczynałam), i już mówię dlaczego. Jeżeli chcesz sobie pojeździć dystanse i ćwiczyć slalom te Seby mają jedną przewagę - mają regulację flat-banan w śrubach w szynie - możesz to sobie regulować w zależności od tego co chcesz w danej chwili robić (chociaż ja osobiście i dystanse i po mieście i slalom jeżdżę na bananie) :)
  • Odpowiedz
@cegielka93: Dzięki, też tak słyszałem własnie :) A macie jakieś info na tematy tych co podesłałem wyżej. Jak taka promka jest to żal nie skorzystać :) Co do "sebixów" to powód jest błahy i dla nie których może wydawać się dziwny, ale nie podobają mi się czarne, szukałem kolorowych i nie znalazłem, tylko czarne i białe :/
  • Odpowiedz