Aktywne Wpisy
mirko_anonim +8
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Pół roku temu zdradziła mnie dziewczyna, byliśmy razem prawie 3 lata. Poznała bolca w pracy i ukrywała nasz związek. Od tamtej pory nie odzywaliśmy się, zero kontaktu, a dziś o dziwo napisała do mnie na messengerze, że zdaje sobie sprawę, że rozstaliśmy się w nie za fajnej sytuacji i czy miałbym ochotę się spotkać i wyjaśnić wszystko, żeby zamknąć rozdział itd. Z ciekawości wszedłem na jej instagrama i nie
Pół roku temu zdradziła mnie dziewczyna, byliśmy razem prawie 3 lata. Poznała bolca w pracy i ukrywała nasz związek. Od tamtej pory nie odzywaliśmy się, zero kontaktu, a dziś o dziwo napisała do mnie na messengerze, że zdaje sobie sprawę, że rozstaliśmy się w nie za fajnej sytuacji i czy miałbym ochotę się spotkać i wyjaśnić wszystko, żeby zamknąć rozdział itd. Z ciekawości wszedłem na jej instagrama i nie
Minieri +727
Nie wiedziałem że aż tak to zaboli. Odszedł mój najlepszy cumpel od 12 lat.
Dorosły chłop a się popłakał jak dziecko. Przeraża mnie to puste legowisko.
Dzięki za wszystko cumplu, byłeś najlepszy.
Zdjęcie z ostatniego długiego spaceru nad morze kiedy miał jeszcze siłę.
#pokazpsa #gorzkiezale #beagle
Dorosły chłop a się popłakał jak dziecko. Przeraża mnie to puste legowisko.
Dzięki za wszystko cumplu, byłeś najlepszy.
Zdjęcie z ostatniego długiego spaceru nad morze kiedy miał jeszcze siłę.
#pokazpsa #gorzkiezale #beagle
Wyleję tutaj swój żal może to kogoś uratuję przed złą decyzją.
OVH jakiś rok temu zaliczył niezła awarię o której głośno było w całej polsce.
https://www.spidersweb.pl/2017/11/ovh-nie-dziala-awaria.html
Jednak w ovh jest sporo więcej mniejszych incydentów. I tak kilka razy w miesiącu klienci ovh mają przerwy w działaniu tych usług.
Obecnie jest sobota i awaria cluster021 cluster023 czyli leżą hostingi od 2h a od pół godziny w statusie awarii jest napisane że problem rozwiązany ale strony nadal nie działają.
Mam kilku klientów korzystających z ich usług i "zepsute ovh" jest standardem.
Jako przykład firma w której tych usług jest sporo:
-Hosting stron www - Hosting Performance 1
-Kilkanaście domen.
-Kilkadziesiąt skrzynek mailowych w ramach usługi MX Plan
-Kilka skrzynek pocztowych Hosted Exchange
Średnio miesięcznie zdarza się około 5 przerw przekraczających 2 godziny w działaniu któreś z tych usług, oraz wiele mniejszych gdzie np. nie idzie wysłać żadnego maila przez pół godziny.
Pomoc techniczna - takie coś w ovh nie istnieje można zadzwonić na infolinie, dodać zgłoszenie w formularzu ale nic z takim zgłoszeniem się nie dzieje. Odnoszę wrażenie że w tej firmie nie ma ani jednego technika w polsce. Jedynie ciecie, które siedzą na telefonie i przekażą takie zgłoszenie do francji(jeśli uznają że mogą zgłosić). Gdzie admini z francjii mają poprostu #!$%@? na te zgłoszenia.
Dzwoniąc na infolinie dowiedzieć się możemy tylko, że ciągłość usług możemy sobie sprawdzić na stronie http://travaux.ovh.net/ - każdy klient ovh zna ten adres na pamięć, zobaczcie sobie ile dziennie mają "incydentów".
Drugą rzeczą którą usłyszymy na infolinii to prośba o złożenie zgłoszenia przez formularz.
Odpowiedzi na zgłoszenia przez taki formularz nie otrzymałem nigdy tego samego dnia, a często odpowiadają po 2 dniach automatyczną wiadomością. Nigdy nie rozwiązałem problemu tą drogą.
I wyobraźcie sobie sytuacje gdzie klient płaci ponad 1500zł netto za hosting i maile i kilka razy w miesiącu coś nie działa a jedyne co można zrobić to poczekać aż naprawią.
Jeszcze taki przykład z przed dwóch tygodni.
Za skrzynki exchange płaci się jakieś 120zł/netto rocznie. Minął rok skrzynki automatycznie się odnawiają i robią dziwny "debet" na koncie które nigdy nie było aktywowane, wystawiona zostaje od razu faktura Vat a nie proforma.
Pech chciał że odnowiły się na miesiąc, fakturę została opłacona. Przez infolinie zostało wykonane zgłoszenie o to aby usługa przedłużała się o rok. Ustalone zostało że w przyszłym miesiącu będzie już wszystko tak jak powinno. Co się stało w przyszłym miesiącu? ponownie faktura za miesiąc, ponowny telefon na infolinie Pani "widzi" że zostało zgłoszone i faktycznie powinno być wystawione na rok. Tym razem poprosiłem o zmianę tej faktury na roczną lub wykonanie jakieś korekty. Minął dokładnie tydzień kiedy zadzwoniłem zapytać jak wygląda sprawa Pani z działu faktur powiedziała że dzisiaj dostaną odpowiedź. I tego samego dnia wysłali odpowiedź, że nic nie ustalili i prośba o opłacenie tej faktury za miesiąc żeby przypadkiem usługa nie została wyłączona.
Nie polecam usług od OVH.
#hosting #zalesie #ovh
Komentarz usunięty przez autora
Tak jakby nie był największym dostawcą usług hostingowych w europie, przez co jemu się żadne wtopy nie należą.
@Ogur_: ovh jest w polsce w wrocławiu
Tylko telefonistki które sprawdzają wspomnianą prze zemnie wcześniej listę i powiedzą że jest awaria lub jej nie ma. Odpowiedzi na pytania o konfiguracje serwerów czy innych trudniejszych zagadnień nie otrzymasz od ovh. Albo jak zmienią coś na serwerach i nagle skrypt przestaje działać nikt nic