•  

    Wyzwanie dowakacyjne 13.07- 26.08.2018

    ...::: DZIEŃ 27 :::..

    Wczorajszy jadłospis wyglądał następująco:

    śniadanie: 3 spore kawałki miruny pieczonej w rękawie (na oko z 200g) + warzywa (pomidor, papryka, cebula ogórek, kukurydza z puszki)
    drugie śniadanie: 1,5 miarki izolatu białkowego + ok 4łyżki płatków owsianych
    obiad: mięso mielone duszone (w formie pulpetów) w jakimś sosie (prawdopodobnie z jogurtem naturalnym) + warzywa (pomidor, papryka, cebula, ogórek)
    deser poobiadowy: 1 banan + "łyk" masła orzechowego" (ok 1 łyżeczka)
    podwieczorek: 2 gruszki
    kolacja: omlet z 2 jajek i 4 białek jaj + 3 łyżki masła orzechowego + banan

    Teoretycznie redukuje, ale jak tak czytam ile zjadłem, to ciezko zeby był ujemny bilans. Ważę aktualnie 72kg. Wzrost-174cm Kalorii nie licze, stosuje jedynie sie do programu FIT6 i jak na razie waga leciała bardzo dobrze (ok -1kg na tydzien).
    Z wczorajszych aktywnosci to
    - rano 2m 30s biegu (do pracy) ze średnią prędkością 13,5km/h
    - poranny plank: 3m 45s
    - ok. 2h zacierania ścian po szpachlowaniu
    - zrobiłem łącznie 4190 kroków wg mojego telefonu

    praca- przed komputerem (siedząca)

    Jeśli chodzi o planka, to prawdopodobnie zmienie formę ćwiczenia brzucha i dołożę ćwiczenia z apki "mięśnie brzucha w 30 dni" jeśli wyrobię z czasem, ewentualnie będę robił to w dni nietreningowe, ponieważ przypuszczam, że trening siłowy 3x w tygodniu +20min katowania brzucha 3 dni z rzędu z jednodniową przerwą to nienajlepszy pomysł.

    Wyglądało by to tak:
    Pon - trening siłowy klata+biceps
    Wt- dzień 1 treningu brzucha z apki
    Śro- Trening siłowy Nogi+barki
    Czwartek- dzień 2 treningu brzucha z apki
    Piątek- Trening siłowy Plecy+triceps
    Sobota dzień 3 treningu brzucha z apki
    Niedziela wolne

    Ewentualnie gdybym chciał robić jedno i drugie to:

    Pon - trening siłowy klata+biceps + dzień 1 treningu brzucha z apki
    Wt- dzień 2 treningu brzucha z apki
    Śro- Trening siłowy Nogi+barki + dzień 3 treningu brzucha z apki
    Czwartek- dzien wolny od treningu brzucha
    Piątek- Trening siłowy Plecy+triceps + dzień 4 treningu brzucha z apki
    Sobota dzień 3 treningu brzucha z apki + dzień 5 treningu brzucha z apki
    Niedziela + dzień 6 treningu brzucha z apki

    Pon - trening siłowy klata+biceps + dzien wolny od treningu brzucha
    itd.

    Ewentualnie sporadyczny rower czy bieganie zależnie oczywiście od warunków czasowych (ewentualnie chęci).
    Plank nadal pozostałby jako ćwiczenie poranne z codzienną progresją +5s. Po dojściu do 5min utrudnianie ćwiczeń, ewentualnie dołożenie ciężaru.

    Proszę o podpowiedź jakiegoś speca co sądzicie o takim planie #mirkokoksy i pomoc w wybraniu wariantu

    Wszystko zaliczone już 2 dni z rzędu!!

    Dziś przeczytałem ok 3 min w czasie planka (w pozycji odwrotnej jest to trochę niemożliwe), natomiast przeczytałem pół ebooka dotyczącego podnoszenia ciężarów, więc jak najbardziej to zaliczam. Dodatkowo nie rozciągałem się (postanowiłem w dni treningowe robić to jedynie po treningu).

    ---------------------------------------------------------------------------
    Dodawane w każdym wpisie (nie trzeba czytać)

    ZASADY:
    1. Rano po obudzeniu 5 min czytanie książki.
    2. Codziennie z rana plank +5s+ reklamy futurenet
    3. Codziennie z rana ścielenie łóżka.
    4. Codziennie wieczorem książka przed snem.
    5. Min 3x aktywnosc fizyczna.
    6. Przestrzeganie fit6
    7. Zażywanie supli.
    8. Zero alkoholu.
    9. Rano po obudzeniu szklanka wody.
    10. Rano rozciąganie w czasie czytania po wykonanym planku (w dni treningowe po treningu)

    Tło motywacyjne:
    Przytyłem nieco, lubię widzieć swoje mięśnie brzucha :)
    Chcę lepiej wyglądać, lepiej się czuć. Czas do wyjazdu na wakacje wydaje się idealny, choć to tylko miesiąc, ale myślę, że wprowadzę sobie po prostu odpowiednie nawyki i to już zostanie.
    Mam problemy z motywacją, więc próbuję różnych sposobów na poprawę swojego życia.

    Cel wpisów:
    Motywacja samego siebie, kontraktowanie, zapis historii i ewentualna motywacja innych do ogarnięcia.
    Wpisy będą się ukazywać raz dziennie z podsumowaniem dnia i opisem postępów. Na końcu zrobię jakieś zbiorcze podsumowanie, żeby inni mogli z tego czerpać razem z fotkami przed i po.

    Pomoc:
    Zastanawiam się czy mógłbym dorzucić coś jeszcze do tej listy, co sądzicie? Jakieś propozycje?
    No i plusujcie, żebym już nie mógł się wycofać.

    Wołam @heavybreathing
    #zysrobiforme #gzresrobiforme #motywacja #detoks #silownia #samodoskonalenie #wyzwanie #fit6 #plank #wyzwanie #wyzwanieplank

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Wkurza mnie mój niebieski pasek. Zaczął ostatnio sobie popalać, a ja lubię spać przy otwartym oknie. Rano sobie smacznie śpiulkam, a on wychodzi na balkon i zaczyna kurzyć mi prosto w twarz i robi mi smrodliwą pobudkę. On oczywiście mówi, że przesadzam i przecież zamyka za sobą drzwi, ale zawsze jest ten lufcik, przez który wlatuje dym. Poza tym koronny argument, że "sama czasem zapalisz, nie wymyślaj". Owszem, zdarzy mi się, ale raz na ruski rok po alkoholu i zawsze na dworze. Palenie w bloku jest pojebane. Dzisiaj rano poszedł sobie na papieroska, a ja wkurzona go zamknęłam na tym balkonie i poszłam się myć. Wielki foch, przez całą drogę do pracy stroił nadąsane miny w autobusie i nawet się ze mną nie pożegnał. Teraz mi pisze, że jak przeze mnie będzie chory to mi nie daruje. Nie będzie, bo wyszedł w kurtce, więc dramatyzuje. Kto z nas ma rację w tym sporze?

    #zalesie #zwiazki #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #niebieskiepaski #rozowepaski
    pokaż całość

    odpowiedzi (82)

  • odpowiedzi (6)

  • avatar

    #rosja #ukraina #krym
    Wideo nakręcone w trakcie próby ucieczki grupki uczniów z miejsca strzelaniny. Te krzyki, ciała na schodach...

    odpowiedzi (48)