Aktywne Wpisy
Znajomy będzie otwierał lody rzemieślnicze we Wrocławiu i można to poprowadzić w dwóch opcjach: tanie lody dla lokalnych albo wszystko naturalne bez konserwantów, wyrabiane na miejscu, bardziej pod turystów
Jaka cena za 1 gałkę byłaby najlepsza? Tak żeby było wiadomo że to lepsza jakość i można było kogoś zaprosić bez obaw
#firma #wroclaw #jedzenie71
Jaka cena za 1 gałkę byłaby najlepsza? Tak żeby było wiadomo że to lepsza jakość i można było kogoś zaprosić bez obaw
#firma #wroclaw #jedzenie71
Ankieta
- 6.99 zł 37.9% (1285)
- 8.99 zł 9.0% (305)
- 11.99 zł 3.0% (100)
- 14.99 zł 1.6% (54)
- 17.99 zł 48.5% (1644)
Szymas1234576847456 +389
Jeśli chodzi o fabułę to niewiele na jej temat było wiadomo poza tym, że na tamtym etapie rozważano przynajmniej trzy koncepcje. Jedną z nich Tim Cain przesłał pewnym Rosjanom zajmującym się tłumaczeniem Arcanum, a dokument ten opublikował na RPG Codex nie kto inny jak Drog Black Tooth (autor większości patchów do Arcanum):
Sama fabuła w skrócie miała wyglądać tak:
Tim Cain nie był fanem tej koncepcji (jednej z trzech), ale znając życie nawet z tego pomysłu ci utalentowani developerzy byliby w stanie wykrzesać kolejne arcydzieło. Polecam zapoznać się z pełną wersją dokumentu oraz przeczytać wątek na RPG Codex (w wątku wypowiedział się sam Tim Cain i parę ciekawostek się tam znajdzie):
http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/journey-to-the-center-of-arcanum-concept-pitch.104683/ (dyskusja i źródło tych informacji)
https://drive.google.com/file/d/0B0naWlTE4ubBZmNZQ2FIVEg0Z0E/view?usp=sharing (pełna wersja dokumentu w bardzo wczesnej fazie tworzenia)
FYI pierwsze (AFAIK) informacje na temat Arcanum 2 pojawiły się również na RPG Codex w tym bardzo interesującym wywiadzie: http://www.rpgcodex.net/content.php?id=8416
#gry #pcmasterrace #crpg #valve #halflife #arcanum #ciekawostki #bethesdasucks
@butelkaznakretka: Walka wcale nie była taka zła, po prostu brakowało odpowiedniego wyważenia, bo dość łatwo można było zrobić postać niezwyciężoną albo taką, którą trudno było cokolwiek zabić. Ja przeważnie walczyłem w trybie RT, a nie TB, bo tak mi najlepiej pasowało i bawiłem się świetnie (do dziś się bawię). Generalnie Arcanum dość niesłusznie
w Arcanum moim zdaniem.
E: najlepiej jakby się rzeczywiście skupili na jednym, czyli TB, no ale cóż
@Bethesda_sucks: No tym mnie zaskoczyłeś :D
@Lisaros: Odpowiadałem na klasyczne "walka w Arcanum była skopana". Właśnie to złe zbalansowanie pojawia się najczęściej w tym kontekście. Sam nieraz pisałem, że jeśli nie da się skopać postaci tzn. że mamy do czynienia z kiepskim erpegiem, a skille, których użycie daje taki sam efekt różnią się jedynie etykietkami. W tym przypadku jednak częściowo zgadzam się z tym zarzutem, bo tutaj mamy skrajność
1) http://www.terra-arcanum.com/downloads/arcanum/fixes/UAP091225.exe
2) http://www.terra-arcanum.com/downloads/arcanum/fixes/HQ_Townmaps.exe
3) http://terra-arcanum.com/drog/highres.html#downloads
4) http://terra-arcanum.com/downloads/arcanum/HQ_Music_WAV.zip
Jest to połączenie zachodnich i japońskich erpegów, z zaletami i przede wszystkim wadami obu xd
Mamy dość ciekawy, obcy świat, poznajemy kulturę obcej rasy, m.in. poprzez zagłębianie się w dialogi z nimi (w przypadku ważnych NPCów główne linie dialogowe są predefiniowane, ale możemy też wypytywać NPCów o słowa kluczowe- z jednej strony pozwala to odkryć wiele rzeczy,
@wielooczek: to brzmi ciekawie.
Na samiuśkim początku dużo, potem mało (a z tego co sobie zaspoilerowałem niechcący, dużo później znowu wrócą).