Wpis z mikrobloga

@bigasslover: coś do garnka trzeba włożyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A Tesla jak wiadomo nie płaci.

Pertyn zresztą chętny do elektryków zbytnio nie jest, on nadal czeka na jakąś rewolucję w bateriach. Tesla chyba już pokazała że nie trzeba rewolucji, wystarczy zwiększanie skali i powolne ulepszanie.

Jeszcze mi brakuje żeby tylko zaczął wodór promować -_-
@Doman_60: a niech sobie hejtuje Tesle i elektryki to mnie nie obchodzi. Tutaj testowal same systemy w paru autach i spuszczal sie jak nie wiem podczas „kontrolowanych” testow plus dobral przez przypadek takie samochody ktore maja z tymi testami problemy. Ciekawe czemu nie bylo Volvo zadnego ani Tesli ani nie poruszyl tematu autopilota tesli tylko jedyne i sluszny system subaru eyesight. Jest tam gdzies ze to material sponsorowany czy cokolwiek? Ewidetnie
@Line-Storm: @BlaziuBlaz: @bigasslover: @Doman_60:
#!$%@?. Przecież to powinno być oddzielnym znaleziskiem.
NIKT nie byłby w stanie tak ogarnąć temat własnoręcznie.

To jest jak z #!$%@?ącym motocyklem.
W jednej chwili go nie widzisz, a sekundę później ociera się o twoje lusterko.

Mógł widzieć z daleka, że coś na lewym pasie #!$%@?.
Ale miał góra kilka sekund, żeby zauważyć, że toyota nagle zaczęła jechać centralnie na niego.

W najgorszym wypadku,
@bagi1: obejrzyj ten material:
https://youtu.be/x-nnm4QLCwk dlatego jeszcze bardziej mnie wkurza podniecanie sie Pana Pertyna samym hamowaniem przed stojacym przedmiotem. Ciezka reklama a ominiety najwazniejszy temat jak przewidywanie wypadkow ktore czlowiek ciezko by mial uniknac a podniecanie sie ze samochod wyhamuje z 50km/h do zera za Ciebie. Bo z 80km/h juz #!$%@?:)