Aktywne Wpisy
W związku z dużym zainteresowaniem i wieloma prośbami pod moim dzisiejszym wpisem xD kontynuuję temat pewnej wesołej grupy na FB o związkach mieszanych.
Subiektywny wybór wypowiedzi hipergamicznych p0lek. Zapraszam do nitki 🧵👇🤡🧕👇🧵
#logikaniebieskichpaskow #bekazrozowychpaskow #facebookcontent #p0lka #bekazpodludzi #mokebiary
Subiektywny wybór wypowiedzi hipergamicznych p0lek. Zapraszam do nitki 🧵👇🤡🧕👇🧵
#logikaniebieskichpaskow #bekazrozowychpaskow #facebookcontent #p0lka #bekazpodludzi #mokebiary
https://www.moddb.com/mods/twoc
News może niezbyt interesujący, ale z drugiej strony nawet na tych amatorskich przeróbkach widać o ile bardziej klimatyczne były lokacje w F1 i F2. Projekt raczej nie ma szans na ukończenie (już przy F1 miałbym wątpliwości, a co mowa o F2), poza tym graficznie wcale nie wygląda lepiej niż oryginał (gamebryo jest szpetne, zamiast iść w Unreal coby móc się później pochwalić swoim dziełem w CV, poszli po linii najmniejszego oporu), ale fani Fallouta i tak pewnie by zagrali chociaż przez chwilę.
Za dzieciaka wyobrażałem sobie jak fajnie grałoby się w Fallouta w FPP, ale dziś wiem, że wcale nie lepiej. Jednak nie ma niczego lepszego jak wyobraźnia, poza tym w FPP nie ma możliwości zaimplementowania ciekawej taktycznie walki (no chyba, że z żywymi przeciwnikami, a i to nie zawsze). Cóż, na całe szczęście wciąż są studia indie, które cenią sobie inteligentnych graczy.
Swoją drogą, gdyby Bethesda nie była tak beznadziejną firmą to pozwoliłaby na stworzenie prawdziwego Fallouta (dając wolną rękę np. Obsidianowi) czy chociaż czegoś w stylu Fallout Tactics, a tak możemy liczyć jedynie na mody do Obliviona/Skyrima.
#gry #crpg #fallout #bethesdasucks
@Bethesda_sucks:
Muszą robić na silniku Fallouta, bo wtedy to jest mod - jakby zrobili na Unrealu to zaraz poszedłby C&D albo pozew. Zatem do wyboru jest NV (który wygląda słabo, ale ma rozbudowaną mechanikę RPG), albo lepiej wyglądający F4, ale za to okrojony z perków, traitów, itp.
@oficer-prowadzacy: To są Rosjanie, mieliby wywalone na pozew, tyle że musieliby się przenieść na rutube i Yandex.
xDDDDDD
https://youtu.be/OCKAzjKiNwQ
https://youtu.be/9zfcGllMKDs
https://www.youtube.com/watch?v=M7q71jAAakE
@Bethesda_sucks: Jeżeli te lokacje przeniesiemy 1:1 do świata 3d to juz nie są one tak klimatyczne a nawet można powiedzieć że są słabe. To co sprawdzało się w rzucie izometrycznym niekoniecznie musi dobrze wyglądać na silniku 3d i nawet silnik od crytek, id czy unreal tego nie
@tylkoczytam: Większość lokacji w grach Bethesdy tak właśnie wygląda, wszystko jest na zasadzie "kopiuj/wklej", jak wejdziesz do jakiegoś budynku to właściwie widziałeś wszystko.
@Neurohaox:
Tutaj jest całe sedno sprawy. Brakuje im doświadczonego architekta/grafika 3d/ mappera czy kogo tam jeszcze szkolą który podczas przenoszenia gry w 3d wypełni przestrzeń która w rzucie izometrycznym