Aktywne Wpisy
mrukamani +36
WielkiNos +167
Według lewaczek każdy ma prawo żyć jak chce jeśli nie robi przy tym innym krzywdy. No chyba że chodzi o tradycyjny podział ról. Wtedy trzeba skrytykować kobietę i uswiadomić ją jak nisko upadła. Tu mamy przykład jednej z takich wypowiedzi
Okazuje się, że wyjmowanie plastrów sera z opakowania dla męża i dzieci żeby zrobić kanapki to brak ambicji, ale wkładanie sera do opakowania na taśmie produkcyjnej już jest wystarczająco ambitne.
#lewackalogika #
Okazuje się, że wyjmowanie plastrów sera z opakowania dla męża i dzieci żeby zrobić kanapki to brak ambicji, ale wkładanie sera do opakowania na taśmie produkcyjnej już jest wystarczająco ambitne.
#lewackalogika #
"nie otrzymałeś zwrotu prowizji (rabatu transakcyjnego) do oferty"
Miesięcznie mam minimum kilka takich przypadków, a naprawdę niewiele rzeczy tam sprzedajemy. Ciekawe jak to wygląda u kogoś, kto ma tam kilkaset / kilka tysięcy rzeczy. My mamy około 40.
Dlaczego nie dostaliśmy? Bo klient nie potwierdził. Logują się takie janusze, nawet bez konta. Klikną kupuję i #!$%@?. Nie zapłaci, nie odezwie się - nic.
Jako, że od dłuższego czasu już mnie to denerwuje to postanowiłem po tygodniu od zakupu i braku wpłaty zadzwonić do gościa. Odebrała żona, ona nie wie - mąż miał załatwiać - oddzwoni. Nie oddzwonił. Próbuję jakiś czas później - mam go!
-Witam, kupił pan u nas to a to - zamierza pan zapłacić? Bo muszę usunąć rezerwację allegro.
- nooo, ja chce zapłacić ale za pobraniem.
- Widział pan tam opcję za pobraniem?
- Nie, ale myślałem, że jak klikne kupuje to się pojawi.
- Aha, czyli nie było opcji za pobraniem, ale i tak pan kupił licząc, że jednak się ugniemy?
- Nooo, co wam szkodzi. Podam panu adres i mi pan pośle.
- Nie. Podsumujmy - kupił pan licząc na to, że magicznie pojawi się opcja za pobraniem?
- Tak.
- Czy pan jest #!$%@? normalny?
PIPPIPPIP
Występuję o zwrot - klient nie potwierdza - nie dostaję zwrotu (rabatu transakcyjnego)
#zalesie #allegro
1. Kliknąć tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=4f79beaf-a1e7-4d11-bee8-fa2b6311fd92
2. Napisać, że klient nie wpłacił ani przez Payu, ani na konto, ani osobiście
po kilkunastu minutach jest zwrot.
ale i tak #!$%@? mać, co to ma być.
Rozumiem, jakby kliknął że NIE potwierdza mojej wersji. Ale skoro nic nie kliknął to powinno być jednak rozpatrzone na moją korzyść.
Ludzie kupują 5 razy jakiś przedmiot i właśnie liczą, że się pojawi opcja za pobraniem, generalnie klikają w to, co pomarańczowe XD
Rzeczywiście, to jest takie #!$%@?, pomijam prowizje, pomijam już nawet stale zmieniany design (zwykle na gorszy w obsłudze albo totalnie niepotrzebny) czy też ostatnia "nowość", która likwiduje zakładki "Sprzedaje, Sprzedane, Niesprzedane, do wystawienia", przekształcając wszystko w całość.
Ze zwrotem prowizji, tak jak napisałeś, jeden z drugim baranem, zrobią po