Wpis z mikrobloga

#zalando którego jestem wieloletnią klientką przypuszczalnie, żeby mnie ukarać za kilka reklamacji towaru, które musieli mi uznać, postanowiło pokazać mi, że jestem klientem „non grata” i zablokowało mi płatności za pobraniem. Prawdopodobnie nie jestem jedyną klientką którą to spotkało. Po interwencji telefonicznej pani na infolinii mętnie tłumaczy, że to jakiś mityczny system losowo przyporządkowuje sposoby płatności do klientów i nie może tego zmienić. Wow Zalando poprostu wow! Założyłam fake konto na przysłowiowego Pimpusia Sadełko i voila- płatność pobraniowa dostępna. Zalando ufa bardziej fake klientowi niż komuś, kto przez wiele lat kupował i zawsze regulował należności. Pomóżcie wykopać Mireczki, bo mi z nerwów na ten oszukaństwo sklep zaraz żyłka pęknie. #kiciochpyta #oszukujo
  • 114
@rskkk: Tak. Na czaciku tłumaczyli że to może być kwestia produktu. Zmieniałam produkty, wylogowywałam się kilka razy i dupa blada. I u FedExa i w DHL z pobraniem nie ma problemu. About you już odhaczone. Niestety nie mają tak dużego urozmaicenia jak zalando ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@lenamilena: nie mam pojęcia, ale jesli zarzekają się, że wszystko jest OK, to zadzwoń/napisz @ i niech Ci zrobią zdalnie zamówienie jak są tacy cwani ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@tomashj2: I’m so 2017 w takim przypadku. Pomyśl, nie masz hajsu na koncie, a np. rano jest wypłata. Więc zamawiasz za pobraniem. Wiem wiem, wykopki to same dziane Blizeriany i zawsze siano na kontach majo
@lenamilena: ale możesz karta zapłacić u kuriera. Jak zamawiasz, realizujesz zwroty, dodatkowo na bank parę paczek nie odebrałaś, albo jesteś konfliktowa to myślisz, że system nie odnotuje tego? Uważasz, że masz być traktowana uprzywilejowanie? Z jakiej racji? System jest tak skonstruowany i tak działa - diluj z tym. Poza tym jesteś reprezentantem klienta - dzbana. Już ty wiesz dlaczego...
@Atencyjny-Kitku: płatność karta u kuriera to też pobranie. FedEx i dhl nie ma podpisanej zreszta takiej umowy z Zalando. Zapłacisz w dpd ale tez nie za wszystko. Konfliktowa nie jestem, place za wszystko. Nie chce uprzywilejowania tylko traktowania równo jak każdego Klienta. Czytaj ze zrozumieniem. Co do dzbanów i innej ceramiki to myślę, że śmiało możesz określić tak siebie. Chyba wiesz dlaczego ? ( ͡º ͜ʖ͡º)
@lenamilena: raczej z twojego opisu wychodzi, że jesteś typowym klientem dzbanem. Nie na darmo blokuja możliwość płatności gotówką ;-) Robisz szajs, gównowpis, bo ktoś księżniczce napisał nie, i co? Kogoś tam straszyłas na infolinii zła opinia?? Czy na kogos już jak typowy polacki klient dzban skargi pisałaś? Nie? Ojejku, przyszła księżniczka na wypok i podjudzać na złość. BIEDNY DZBANEK xD
Sam jesteś księżniczka. Typowy Janusz wykopu. Obrażać wszystkie baby dla zasady. Goń się. Nie jesteś tu do niczego potrzebny a twoja teoria nikogo nie interesuje. Diluj z tym
@lenamilena nie jestem bilzerianem ale nie mam takich problemow xDDD bo po pierwsze nie wydaje wiecej niz zarabiam a po drugie jako czlowiek pracujacy mam coś takiego jak karta kredytowa(ktora uzywam odpowiedzialnie oczywiście)wiec mam duzo wieksza plynnosc. Ale co o tym moze wiedziec osoba o zawodzie corka/zona bogatego meza xD