Wpis z mikrobloga

Jak zaczynasz robić gry, to pamiętaj o jednym: nie rób MMORPG!

Okazuje się, że znalazła się polska grupa zapaleńców, która nie posłuchała tej rady i całkiem nieźle im się powodzi.
Zapraszam do obiecanego podcastu o grze Gloria Victis z @jan-grochowski
-> https://www.retrospektywa.com/35

#javadevmatt #podcast #mmorpg #gry #gloriavictis #gamedev
JavaDevMatt - Jak zaczynasz robić gry, to pamiętaj o jednym: nie rób MMORPG!

Okazu...

źródło: comment_B8daqAV3wultmTAkrlhDqBcc8EnSfrCp.jpg

Pobierz
  • 7
@JavaDevMatt: Jak tworzysz mmorpg i jest to twój pierwszy projekt to będziesz nad nim siedział być może kilka lat i chodzi tu o takie zmęczenie materiału bo zazwyczaj zaczyna się w małych zespołach i najprościej rzecz ujmując trzeba w #!$%@? samozaparcia by nie chciało się rzygać od patrzenia w kółko w ten sam projekt.

Inna sprawa to po prostu pasja i zadowolenie z pracy. Jak się coś robi co w dodatku
@jan-grochowski: A ile gier z naszego kraju miało taki smród w zespole, od porzucenia silnika Barok po zarzuty kradnięcia assetów i ogólny kwas który ciągnął się za projektem. Afterfall też wyszedł, ale szambo które przy tej okazji #!$%@?ł jest godne pożałowania. I żeby nie było, nic do gry nie mam. Ale wydajcie to i zacznijcie robić coś nowego już z zdobytym po drodze doświadczeniem - wtedy będę się cieszył z sukcesu
@Papasanbaba: jakie zarzuty kradnięcia assetów? i jakie porzucenie silnika ?
Gloria Victis to całkowicie inna gra z całkowicie innym zespołem niż Ether Fields, daj Pan spokój, więcej ludzi pracowało przy Wiedźminie od nas z zespołu niż przy Ether Fieldsie - mamy mówić, że Wiedźmin to kontynuacja Glorii Victis albo odwrotnie?