Wpis z mikrobloga

A więc tak.

A. Budowa idzie mozolnie. Główną komplikacją przy tworzeniu mapy jest problem z poprawnym określeniem oraz przełożeniem wysokości i nachylenia przy odtwarzaniu topografii stanu. W niektórych momentach trzeba iść na ustępstwa, ponieważ dokładne zrekonstruowanie danego elementu jest niemożliwe, np ulica-serpentyna w San Fierro, czy sama autostrada.

B. W poprzednim wpisie ktoś coś tam wspomniał o assetach z domami, drogami itp. Cóż, pomysł odpada. Przy około 100 załadowanych modach komputer zaczął się krztusić w stopniu uniemożliwiającym budowanie mapy.

C. Myślałem nad własnym tagiem i mam dwie tematyczne propozycje: #gtaskylines oraz #citiessanandreas. Jeżeli ktoś ma lepszy pomysł to niech śmiało napisze w komentarzu.

#citiesskylines #tworczoscwlasna
PEPELeSfont - A więc tak. 

A. Budowa idzie mozolnie. Główną komplikacją przy tworz...

źródło: comment_W03IZSLiwXgA0NHVrqFqA3582H8MH3zO.jpg

Pobierz
  • 39
  • Odpowiedz
  • 0
Dobrze myślałem, że będziesz miał problemy z San Fierro ( ͡º ͜ʖ͡º) Ale ładnie Ci to wychodzi, informuj dalej
  • Odpowiedz
@artur9010: dude pisałem, że gry jeszcze nie mam. Więc na co miałbym szukać jak się mod nazywa.

Ale ponieważ jestem, cham i prostak więc będę taki zły i użyję swoich palców i poszukam tego przez jakieś 30s i zobaczę co z tego wyjdzie

link

O zgrozo pierwszy link.

Nie no na bank nie idzie tego znaleźć.

  • Odpowiedz