A. Budowa idzie mozolnie. Główną komplikacją przy tworzeniu mapy jest problem z poprawnym określeniem oraz przełożeniem wysokości i nachylenia przy odtwarzaniu topografii stanu. W niektórych momentach trzeba iść na ustępstwa, ponieważ dokładne zrekonstruowanie danego elementu jest niemożliwe, np ulica-serpentyna w San Fierro, czy sama autostrada.
B. W poprzednim wpisie ktoś coś tam wspomniał o assetach z domami, drogami itp. Cóż, pomysł odpada. Przy około 100 załadowanych modach komputer zaczął się krztusić w stopniu uniemożliwiającym budowanie mapy.
C. Myślałem nad własnym tagiem i mam dwie tematyczne propozycje: #gtaskylines oraz #citiessanandreas. Jeżeli ktoś ma lepszy pomysł to niech śmiało napisze w komentarzu.
A. Budowa idzie mozolnie. Główną komplikacją przy tworzeniu mapy jest problem z poprawnym określeniem oraz przełożeniem wysokości i nachylenia przy odtwarzaniu topografii stanu. W niektórych momentach trzeba iść na ustępstwa, ponieważ dokładne zrekonstruowanie danego elementu jest niemożliwe, np ulica-serpentyna w San Fierro, czy sama autostrada.
B. W poprzednim wpisie ktoś coś tam wspomniał o assetach z domami, drogami itp. Cóż, pomysł odpada. Przy około 100 załadowanych modach komputer zaczął się krztusić w stopniu uniemożliwiającym budowanie mapy.
C. Myślałem nad własnym tagiem i mam dwie tematyczne propozycje: #gtaskylines oraz #citiessanandreas. Jeżeli ktoś ma lepszy pomysł to niech śmiało napisze w komentarzu.
#citiesskylines #tworczoscwlasna
i powodzenia w dalszej budowie. ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
@Krx_S: Oczywiście.
Komentarz usunięty przez moderatora
https://www.wykop.pl/wpis/36434529/no-las-venturas-zrobione-w-90-miasto-jest-calkowic/
dodatkowo w tym wpisie pisał o modach więc może któryś zwiększa rozmiar mapy.
tu widać
natomiast GTA SA to 6x6km jak na tym filmie więc jednak będzie w skali 1:1,2