Wpis z mikrobloga

@pejatojajestem: gdyby komunikacja miejska działaja dobrze a posiadacze aut mieliby komunikację miejską za darmo to bym się przesiadl, tak nie widzę sensu. Aktualnie do pracy jadę 15 min autem o każdej porze dnia i nocy, komunikacja miejska z tego co patrzyłem na jak dojade wychodzi ponad godzina i min 2 przesiadki
  • Odpowiedz
@Lapidarny: niby dlaczego posiadacze aut mieliby mieć za darmo komunikację miejską? przede wszytskim miasto powinno objąć całe śródmieście strefą płatnego parkowania, zredukować liczbę miejsc parkingowych, karać kierowców nieprzestrzegających zakazów parkowani oraz zwiększyć wydatki na transport publiczny.
@regis_uszatek: jakość komunikacji miejskiej rośnie wraz z liczbą pasażerów (w sensie im więcej ludzi korzysta z niej tym bardziej opłaca się dogęścić siatkę połączeń, etc.) w przypadku transportu opartego o samochody osobowe jest odwrotnie
  • Odpowiedz
@pejatojajestem: ja #!$%@?, kolejny teoretyk z klapkami na oczach. Było o tym #!$%@? bus pasie na Mikołowskiej, że jest totalnie do dupy i nie przemyślany. Mówili to kierowcy, mówiła to policja. NIKT nie mówił, że bus pasy jako takie są złe, tylko że ten akurat to amatorka i złe rozwiązanie. Ale nie, nie ma to jak logiczne argumenty, lepiej jebnąć formułkę, że „większość mieszkańców tego nie rozumie”. Taaa bo urzędnicy bez
  • Odpowiedz
niby dlaczego posiadacze aut mieliby mieć za darmo komunikację miejską? przede wszytskim miasto powinno objąć całe śródmieście strefą płatnego parkowania, zredukować liczbę miejsc parkingowych, karać kierowców nieprzestrzegających zakazów parkowani oraz zwiększyć wydatki na transport publiczny.


@pejatojajestem: skoro chcą mnie z wygodnego auta #!$%@?ć w komunikację miejską to czemu mam jeszcze płacić za tą komunikacje. Tak to dalej będę jeździć autem gdzie chce i kiedy chce i sram na waszą komunikację
  • Odpowiedz
@Lapidarny: no i dlatego mówię, że powinni objąć całe śródmieście i okolice płatną strefą parkowania oraz ograniczać miejsca parkingowe, aby poruszanie się po mieście samochodem pod względem wygody przegrywało z komunikacją miejską.
@regis_uszatek: nie znam szczegółów tego buspasa na Mikołowskiej, ani tym bardziej nie jestem jakimś zwolennikiem działań urzędników. no ale pozytywne skutki buspasa zwykle przychodzą z czasem, po tym gdy już spora część kierowców zrezygnuje z samochodu, więc opinie
  • Odpowiedz
@pejatojajestem: wierz mi, z powodu kształtu skrzyżowań na Mikołowskiej ten bus pas był jednym wielkim błędem, jeździłem i autem i autobusem wtedy więc wiem.
No ale co do sedna się zgadzamy - więcej kasy i lepsza komunikacja to ludzie się przesiądą.
Bo teraz u mnie w pracy po wybudowaniu centra przesiadkowego na Ligocie 2 tyg był temat i ludzie chętnie się przesiedli. Ale jak zobaczyli ile to jedzie, ile się czeka
  • Odpowiedz