Wpis z mikrobloga

Mirki i mirabelki mam dla was 10 kont testowych w grze, którą tworzę od czerwca 2011 roku i myślę, że nadchodzi już czas na jej publiczne udostępnienie.

Jest to turowa gra strategiczna zbudowana w architekturze klient - serwer. Czemu taka architektura? Ze względu na to, że gra posiada rozbudowany multiplayer, zarządzanie kontaktami z innymi graczami oraz czat potrzebny jest serwer, który połączy to wszystko w całość i udostępni graczom. Zarówno serwer jak i łącze nie były jeszcze testowane pod większym obciążeniem. Klient gry powinien dać się uruchomić na większości konfiguracji sprzętowych. Wymagana jest przeglądarka wspierająca standard HTML5.

Technologie, które wykorzystałem w grze są to po stronie klienta: HTML, JavaScript, WebSocket oraz WebGL (THREE.js). Natomiast po stronie serwera Apache z PHP i PostgreSQL oraz serwer WebSocket również napisany w PHP.

Osoby zainteresowane dostępem do gry proszę o informacje na PW jakim dysponujecie sprzętem. Chciałbym aby w śród wybrańców znalazły się 2 osoby używające komputera z Windowsem, 1 osoba używająca Androida na telefonie, 2 osoby używające Androida na tablecie, 1 osoba używająca telefony Apple, 1 osoba używająca tabletu Apple, 1 osoba używająca komputera Apple oraz 1 osoba używająca komputera z Linuksem. Oczywiście mogę założyć więcej kont dla osób, które chciały by przetestować grę na bardziej egzotycznym konfiguracjach.

Link do gry

#gamedev #programowanie #gry
WarsOfTheHeroes - Mirki i mirabelki mam dla was 10 kont testowych w grze, którą tworz...

źródło: comment_SB0fTlL5YW5zemUAVLpS7pxg84VWoKFF.jpg

Pobierz
  • 10
@Verijon: na początku próbowałem WS napisany w Java ale okazał się totalną kupą, jakiś Niemiec go tworzył, potem znalazłem rozwiązanie w PHP a że znałem PHP już wcześniej to zacząłem tego używać, ani razu nie miałem z nim problemu.