Wpis z mikrobloga

#alto #xkom #niepolecam #zalesie

Pierwszy raz kupowałem w tym sklepie i szczerze nie polecam. Na artykule jest informacja, że "wyślemy dzisiaj jak kupisz do 16". Mówię sobie - super, akurat potrzebuję na jutro jeden przedmiot, a inne sklepy na pewno nie wyślą mi w dzień kiedy zamawiam (11 grudnia we wtorek). BIERE!

Jakie gorzkie było moje zaskoczenie, kiedy wieczorem tego samego dnia dostałem tylko info jak do dziecka w stylu "nasz robocik pakujący się nie wyrabia, smuteczek" - co to ma być pomyślałem? Co mnie obchodzi ich smutny robocik? Chcę wiedzieć kiedy moja paczka wyjdzie od nich a nie kto kiedy jest smutny. Napisałem więc w formularzu w środę co się dzieje z zamówieniem, bo sprawa pilna i tylko przez tę deklarację o szybkiej wysyłce zamówiłem u nich.

Oczywiście odpowiedzi brak... wysłałem więc maila, bo może formularz nie działa? Ależ skąd... na maile też nie odpowiadają.

No to myślę sobie... będę sprytny, zadzwonię. "Jesteś 15 w kolejce, czekaj na konsultanta"... i teraz smutny nie jest tylko robocik, ale i ja. Smutny, bo dałem się tak nabrać na obietnicę sklepu, a myślałem, że jestem taki sprytny. Szkoda, bo w x-kom zawsze byłem zadowolony, to oczywiste było dla mnie, że ich druga marka ma podobny poziom obsługi. No niestety, szybko się można wyleczyć z zaufania do marki.
  • 6
@PurpleHaze: @Qraape: Będę musiał w takim razie zweryfikować swoją pulę zaufania i zacząć ich pomijać przy wyborze towaru. Na allegro chociaż mogę negatywa wystawić... a kupując bezpośrednio mogę sobie napluć w twarz jedynie ;)
@kegnar bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację :( okres przedświąteczny jest u nas bardzo gorący, stąd wydłużone kolejki na naszej infolinii. Czy mógłbyś podać nam numer Twojego zamówienia? Tutaj lub w wiadomości prywatnej - jak będzie Ci wygodniej. Przyjrzymy się szczegółom sprawy.
@al_to: Bardzo proszę: 901812234316

Dodzwoniłem się w końcu na waszą infolinię i dowiedziałem się, że wyłączenie informacji na stronie odnośnie dostawy na następny dzień jest bardzo trudne, dlatego mimo iż wiecie, że to niewykonalne, to nie jesteście tego w stanie zrobić. Chciałem w ramach rewanżu panu z infolinii też opowiedzieć żart, ale chyba opowiedziałem słaby, bo się nie zaśmiał...
@kengar niestety w sezonie przedświątecznym zdarzają się sytuacje, wskutek których mimo naszych wzmożonych starań pojawiają się opóźnienia w realizacji zamówień :( Bardzo za nie przepraszamy.