Wpis z mikrobloga

Na głównej znalezisko o inpoście i ludzie chwalą, że cacy i w ogóle. No #!$%@?, dokąd paczki dochodzą jest cacy.
Ja korzystam z nich od dawna, bo mam naprzeciwko pracy - wysłałem kilkadziesiąt paczek i z mniejszymi lub większymi opóźnieniami wszystko docierało na czas. Ale nie pisałbym tego, gdyby wszystko było okej. Ostatnio sprzedałem znajomemu telefon i oczywiście posłałem paczkomatem. 23 nadana, 27 wyszła z paczkomatu i to tyle, jeśli chodzi o śledzenie. Paczka zaginęła. Podjąłem parę "interwencji" na infolinii, no ale nie ma i tyle. Próbuję złożyć reklamację telefonicznie - nie da się, chociaż dzień wcześniej tam polecono mi to zrobić. Wchodzę więc na stronę a tam chcą jakiegoś potwierdzenia w postaci faktury czy czegoś. No niby logiczne - ale przecież to jest w paczce.. Nie ma jeszcze odpowiedzi, ale coś przeczuwam, że będzie wesoło. Około miesięczny telefon (p20 lite) wyceniłem na 750zł. Niby jeszcze nie ma odpowiedzi, nawet nie ma potwierdzenia przyjęcia reklamacji ale ja czuję, po prostu czuję że będzie W #!$%@? WESOŁO XD
Jeśli ktoś chciałby poznać finał sprawy, to się odezwę :)
#inpost i myślę, że będzie #afera
  • 10
@Kamil10445: nie wiem jak można dokupić ubezpieczenie nadając wprost z paczkomatu? Na infolinii twierdzą, że są z automatu ubezpieczone. Właśnie dzwonię się upewnić u innej osoby xD
@Kamil10445: okej, dzwoniłem i dzisiaj mi powiedziano, że paczki nie są ubezpieczone oraz, że jest taka opcja w paczkomacie. To akurat dziwne, bo wysłałem już kilkadziesiąt paczek i w życiu nie wdziałem tam żadnej takiej opcji. Czyli co? jestem w dupie?
@DarkZizi: już wiem, że max do 200zł zwracają za przesyłki paczkomatowe (bez dodatkowego ubezpieczenia) więc jestem w czarnej dupie. Najlepsze jest to, że ja nawet nie wiedziałem o dodatkowym ubezpieczeniu :D zawsze nadawałem wprost z paczkomatu a tam nie ma takiej opcji