Wpis z mikrobloga

Cóż od kiedy uporali się z botami i lagami po 10 latach, #tibia powoli nabierała sensu i mogła wrócić na właściwe tory, oczywiście nigdy nie byłoby to już to samo, ale wystarczyło wprowadzić odpowiednią inflacje (co w sumie powoli robili) aby zdewaulować tony golda wyfarmione na serverach przez lata, następnie dodać trochę nowej mechaniki, lepsze spelle czy runy od h lvli by pvp znowu sens miało, więcej fragów, itemy etc. i gra by powoli pięknie rozkwitała, a po kilku latach może by nawet się okazało że te wszystkie błędy które popełniali by wyszły grze na dobre bo dzięki nim ostatecznie osiągnęła taki a nie inny kształt...

No ale Cipsoft jak widać gówno umie zrobić i w dodatku myśli tylko o forsie. Ich działania (a raczej ich brak) w stosunku do potwornego buga który obecnie jest nadużywany na chorą skalę + stworzenie maxymalnie toksycznego eventu świątecznego, którego jakby specjalnie nie wrzucali na beta servery aby #!$%@?ć ludzi + podwyżka cen run i potionów która uderzy tylko w nowych low lvlowych graczy nie pozostawia złudzeń. Smutne.

@Daburi @Agenda wołam bo do waszych wpisów głównie chciałem się odnieść.
#mirkots
  • 22
@Przydatniak: Niestety na wyższym lvlu te imbuingi właśnie generują jeszcze więcej hajsu (przelicz +/- minimalną manę którą możesz zdobyć z mana leech na potiony etc. to zrozumiesz). Pozbywanie się kasy nie bardzo ma sens, ale wprowadzenie inflacji, np. poprzez jeszcze bardziej kasiaste respy + dodawanie nowych droższych rzeczy od wyższych lvli tak aby zmniejszyć ogólną wartość golda załatwiło by sprawę (jakby to dobrze wykonali to już po pół roku miałbyś odpowiednią
@Grubyp_qKociamber: W skrócie, jest event z bossem którego w danym momencie może bić tylko 5 osobowa drużyna która zostanie do niego przeniesiona z 5 ustalonych kratek po przeciągnięciu dźwigni. Boss jest szybki, łatwy i w dodatku daje w cholerę hajsu. Efekt? ludzie 24/7 się przepychają o to by stać na kratkach które zaprowadzą cię do bossa, przychodzą 50 noobcharami jeden po drugim. Jeśli nie jesteś człowiekiem który się będzie pchał na
@Przydatniak: Jestem niemal na 100% pewien że są nowe mechaniki mające zwiększać u graczy satysfakcje płynącą z gry (standard w grach w dzisiejszych czasach), typu większa szansa na wydropienie rare itema jeśli jeden już wypadł (tak by mieć efekt "WOW WYPADŁY MI DWA ROYAL HELMETY POD RZĄD") - tutaj doszukiwałbym się kwestii lepszego drop rate, czy sam loot jest zwiększony ciężko mi powiedzieć bo 10 lat temu było bardzo dawno temu.
@Sinti: Tibia upadała bardzo dawno temu. Zobacz po jakim czasie wprowadzili battleeye, antycheat powinien być od samego początku gry, a ludzie, którzy tworzyli multum noob charkow do robienia kaski powinni mieć perm bana na tibioszke. pvp? pvp w tibi umarło już dobre kilka lat temu. Rok temu wszedłem na antice i nie mogłem nawet poexpić bo jakaś gildia napisała mi cały rozkład wolnych respów, nawet jak było pusto i typ mi
@Przydatniak: Przeczytaj moją odpowiedź do Grubyp_qKociamber, niestety ograniczanie kasy na serwerach niema praktycznie sensu, wręcz przeciwnie to byłby jeszcze gorszy krok niż zostawienie wszystkiego tak jak jest, gra musi się rozwijać przyciągać graczy, wszelkie sposoby na zmniejszenie ilości forsy by nie dość że odpychały nowych graczy to starych przyzwyczajonych do swojego rosnącego majątku także. Dewaluacja golda to jedyne rozsądne rozwiązanie.
@Daburi: To wszyscy doskonale wiedzą, w moim poście stwierdzam po prostu że teraz, w momencie jak już po 10 latach się uporali z botami i lagami tibia mogłaby jeszcze wyjść na prostą a wraz z czasem rozkwitnąć na nowo, ale Cipsoft jaki jest każdy widzi.