Wpis z mikrobloga

Zżenadłem wczoraj na siłowni ()
Wiecie skąd tyle pytań na #mikrokoksy o plany treningowe, czemu nie rosnę, co jeść, co bić, co robić?


Trochę osób pewnie wie czym się zajmuje, co studiuję, jakie mam większe kręgi zainteresowań, z kim pracuję czy kim się zajmuje itp. I może to dziwnie zabrzmieć, ale -
Obecna moda na szeroko pojęte "mobility" to jest jeden, wielki rak

Przypadek z wczoraj:
Równo z chłopakiem, raczej trochę młodszym ode mnie (a sam jeszcze się łapie na zniżkę studencką więc nie jestem stary) wchodzę na salkę. Widać po nim, że z ~rok ćwiczy, nogi lekko rozbudowane, barki ramiona nabite jak u każdego typowego chudzielca po kreatynie. Zacząłem się rozgrzewać - u mnie to zajmuje max. 5min z aktywacją odpowiednich mięśni w zależności od treningu, akurat robiłem Push więc rotatory głównie i łopatki. Cyk, zrobione. Cyk, pierwsze ćwiczenie (hantle skos+, 2 robocze serie + rozgrzewkowe + back off). Cyk, drugie ćwiczenie (OHP, prawie podobnie). Cyk, trzecie ćwiczenie (SS linki+wyciskanie). Cyk, czwarte ćwiczenie... Minęło jakieś 40min od początku wejścia na salę, nagle spoglądam na chłopaka bo jakoś dłużej odpoczywałem - chłopak rolował czwórki.
Ku*wa, 40min rozgrzewki? Ok, może jakieś kontuzje z przeszłości, mocno pospinany i podchodzi pod jakieś konkretne ciężary.
Czas leci dalej, mi zostały dwa ćwiczenia i idę do domu, lekko ponad godzinka (a, jeszcze rozciąganie ze dwie minuty ( )).

Widzę chłopaka jak robi siady.
.
.
Pas trójbojowy, Rehbandy, Powerlifty.
.
Sztanga 80kg, 5x5 chyba robił.
.
.
Ku*wa, jak Wy chcecie UROSNĄĆ, BYĆ SILNYMI MIRKAMI jak zamiast ćwiczyć z zaangażowaniem, walczyć z ciężarem, wprowadzać objętość co raz większą, wracać #!$%@? do domu bez sił to Wy poświęcacie GODZINĘ żeby się "POMOBYLYZOWAĆ" przed siadami bo teraz jest moda na wałeczki, gumy i inne pierdoły. (°°