Aktywne Wpisy
mirko_anonim +6
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Witam wszystkich,
mam problem i nie wiem za bardzo co zrobić.
Mam małego synka <1r.ż. i żonę. Mieszkamy w Warszawie w 2 pokojowym mieszkaniu (należy do jej rodziców).
Mi się tu podoba ale żona strasznie ciśnie żeby kupić coś nowego. Mimo że oboje dosyć dobrze zarabiamy to wciąż przy dzisiejszych cenach byłoby to równoważne z kredytem na kilka lat. Ogólnie nie miałbym temu nic przeciwko, gdyby nie to że
Witam wszystkich,
mam problem i nie wiem za bardzo co zrobić.
Mam małego synka <1r.ż. i żonę. Mieszkamy w Warszawie w 2 pokojowym mieszkaniu (należy do jej rodziców).
Mi się tu podoba ale żona strasznie ciśnie żeby kupić coś nowego. Mimo że oboje dosyć dobrze zarabiamy to wciąż przy dzisiejszych cenach byłoby to równoważne z kredytem na kilka lat. Ogólnie nie miałbym temu nic przeciwko, gdyby nie to że
WykopX +26
#wroclaw Chwilę temu 17 latka przechodziła przez przejście dla pieszych (Rondo) i jebnął w nią tramwaj. Zginęła na miejscu. Kilka wozów straży pożarnej, parawan rozłożony, nadal ją zeskrobują z torów.
#wypadek #smiertelnewypadki
#wypadek #smiertelnewypadki
Służbowe Wołgi w Milicji Obywatelskiej były obecne już od lat 60, zwłaszcza od drugiej połowy, kiedy zaczęto wykorzystywać wersję kombi oznaczoną M22. W następnej dekadzie wprowadzono do służby następce modelu M21, czyli M24. Model ten w oznakowanej wersji nie był już tak często spotykany jak poprzednik. Wynikało to z prostego powodu. Wcześniej znaczną część oznakowanych Wołg stanowiły modele M22, czyli kombi. Stosunkowo duża popularność tego modelu w Milicji Obywatelskiej nie powinna specjalnie dziwić. W drugiej połowie lat 60 jednostki ruchu drogowego jak i technicy kryminalistyczni milicji obywatelskiej potrzebowali stosunkowo szybkiego, ale i praktycznego pojazdu. Produkowana w kraju Warszawa 223/224 kombi nie dość, że dostępna była dopiero od końca 1965 roku, to jeszcze jej osiągi nie były zadowalające, zwłaszcza w przypadku pościgów. Spośród samochodów produkowanych ówcześnie w bloku wschodnim wymagania te spełniała wyłącznie Wołga M-22. Sytuacja zmieniła się w latach 70. W 1972 roku do produkcji wprowadzono Fiata 125p w wersji kombi. Samochód ten był wystarczająco szybki i praktyczny, by zaistniała potrzeba ściągania wozów z zagranicy. Dlatego też do służby w Milicji Obywatelskiej trafiała mniejsza niż w przypadku poprzednika partia egzemplarzy oznakowanych modeli M-24, której wielkości niestety nie znam. Samochody te wykorzystywano zarówno w roli wozów patrolowych, jak i pojazdów dowódców. Ostatnie partie tego modelu Milicja zakupiła w latach 80. Spotkałem się z informacją, że ostatnie egzemplarze wprowadzono do służby w 1983 roku, ale na filmie z pożaru Puszczy Noteckiej możemy zobaczyć policyjną Wołgę M-24-10, która produkowana była od 1985 roku.
Co ciekawe były to pojazdy w białym kolorze nadwozia z niebieskim pasem ostrzegawczym mimo, iż od 1978 roku obowiązywały przepisy, które wprowadziły stalowoniebieski kolor nadwozia i pas ostrzegawczy koloru białego. Wołgi M-24 w służbie dotrwały do połowy lat 90 XX wieku.
Więcej zdjęć modelu na moim blogu: http://www.modelewladka.pl/2019/02/gaz-m-24-woga-policja.html
#motoryzacja #samochody #policja #wolga #ciekawostki #modele143
Całość mojego zbioru możesz zobaczyć