Wpis z mikrobloga

Pytanie z dziedziny #banki #bankowosc czy macie w swoich bankach powiadomienie ( SMS, aplikacja albo e-mail) o nieudanej transakcji #kartaplatnicza #kartakredytowa #visa #mastercard nieudanej z różnych powodów np: brak środków, brak albo nieudana autoryzacja 3D Secure, chodzi o wszelkie próby użycia kart, miałem kiedyś takie powiadomienia w jednym z większych banków, teraz mam konto w innych i stwierdzam że niema takiej opcji, na pytanie w banku odpowiedź jest taka że niema bo nie, a chciałbym wiedzieć ja ktoś próbuje użyć karty, wpisuje zły PIN, albo robi transakcję ponad dostępne środki. Pytam głównie o te większe banki np: #pekao #pkobp #wbk #santander #ingbank #ing #aliorbank #mbank
  • 16
@Fot-x: W Millennium miałem przez pewien czas błąd z datą na karcie i przy każdej próbie użycia dostawałem powiadomienie w aplikacji.

Ale nie wiem czy inne problemy również sygnalizuje bo mi się nie zdarzyły.
@Fot-x: Jeżeli transakcja nie dojdzie do skutku, informujemy o tym przez powiadomienie PUSH w aplikacji mobilnej. Karta blokuje się, gdy wpiszesz 3 razy błędny kod PIN. Informację o zablokowanej karcie zobaczysz w jej szczegółach w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Możesz również do nas napisać lub zadzwonić - sprawdzimy, czy na karcie były próby wykonania transakcji.
@ING_Bank_Slaski: Tak się składa że mam ze sklepu internetowego informację że płatność została odrzucona ale z #ing nie dostaję informacji o próbie płatności moją kartą, niema ani w aplikacji, ani SMSem, a powodem odrzucania był np brak wystarczających środków, wielokrotnie takie sytuacje występowały, w innych bankach na ile wiem jest SMS z informacją transakcja nieudana, brak środków, a w bankowości elektronicznej można taką nieudana operację zobaczyć, kto co itd
@Fot-x: Ciężko nam tutaj odnieść się do Twojej nieudanej płatności :( Mogła ona do nas np. w ogóle nie dotrzeć - dlatego nie otrzymałeś powiadomienia. Prosimy, skontaktuj się z nami w Moim ING (wiadomość, czat). Sprawdzimy to.