Wpis z mikrobloga

@allegro_pl: dziękuje za zainteresowanie. Choć przyznam szczerze ze ta sytuacja powoduje tylko lekkie zdziwienie i uśmiech na twarzy. Prawdziwy problem to jest nagminny brak zwrotu prowizji tylko dlatego, ze ktoś nie potwierdził mailowo ze nie doszło do transakcji. Jak można wymagać jedynie takiej formy ubiegania się o zwrot skoro często osoby które omyłkowo klikają po kilka razy zakup tego samego towaru, maja problem z podstawa obsługa komputera. Albo człowiek wysyła o
@allegro_pl: albo ktoś zakupi towar nie wybierze formy zapłaty i nie wypełni danych. Człowiek nie może się dodzwonić do takiej osoby. Czemu takie spory nie mogą być jakoś automatycznie uznawane tylko wymagają potwierdzenia mailowego? Przecież jak nie mogę się dodzwonić to trudno wymagać żeby taka osoba maila potwierdziła. :/
@Bossy w takiej sytuacji pozostaje odwołanie, jeśli powodem składania wniosku jest "odstąpienie od umowy", to wymagamy potwierdzenia takiego odstąpienia. Jednak, gdy Klient nie wypełni formularza dostawy i nie zapłaci, to prosimy zauważ, że masz do wyboru inny- zdecydowanie bardziej adekwatny powód ubiegania się o zwrot, w którym takie potwierdzenie nie będzie konieczne ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@allegro_pl: miło ze macie tu konto i jest jakas namacalna forma kontaktu. Choć nadal nie wiem jaki można podać powód w którym nie wymaga potwierdzenia drugiej strony. Napewno mam kilka aukcji gdzie nie przyznano zwrotu prowizji mimo ze klient dublował zamówienia