Aktywne Wpisy
Ryneczek +3197
Plusują osoby, które nie mają żadnego tatuażu ani nie planują sobie w przyszłości takowego zrobić. Zobaczymy, czy jest nas chociaż z tuzin. Odnoszę wrażenie, że każdy jest pomazany; od kasjerki w Netto do listonosza czy kuriera, to jest jakaś plaga. Do pomazanych rąk czy karków coraz częściej dochodzą łydki i uda a nawet twarz. Co innego poddać się trendowi mody albo sobie zmienić kolor włosów - to wszystko cofniesz w jeden dzień.
Mega_Smieszek +42
@Nie_znany: A w Afryce jakubmarian.com
Możesz legalnie pędzić zawrotne 137 km/h przez całe 66 km, jest to jedyny tak szybki odcinek w Stanach (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Grasują? Czasami mam wrażenie, że stanowią tutaj większość:)
@kanapeczka_z_kanapa: xDDDDD Następny mit.
Długość autostrad w Niemczech to około 13000 km, z czego około 9100 km nie posiada ograniczeń prędkości.
https://www.google.com/maps/@42.2375407,19.07362,3a,68.4y,231.86h,82.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLd8tEfHGE3C1u11mEMlr1g!2e0!7i13312!8i6656
Większej głupoty dawno nie przeczytałem
A1 z Gdańska do Torunia miała być budowana na 140 km/godzinę, ale kosztowałaby o ile dobrze pamiętam dwa (trzy?) razy tyle więc zrobiono "normalną", ale limitu prędkości nikt nie obniżył bo by się wyborcy wkurzyli.
Proszę o jakieś dane albo nie było tematu.
@zarathos1978:
źródło
Odnośnie kosztów zrobienia do 140km/h nic nie znalazłem.
No właśnie - w miejscu, gdzie potrzeba jest większe ograniczenie prędkości. A mówimy o miejscach, gdzie ograniczenie prędkości wynosi 140.
Nie dostaniesz takich danych bo to bujda wyssana z palca. Nawet nie ma przepisów określających szerokość pasa dla prędkości projektowej większej niż 120. Prędkość miarodajna zaś pozwala ustawić ograniczenie +20 km/h więcej niż prędkość projektowa.
Szerokość pasa na drodze klasy A ma wynosić 3,75 m zaś na drodze klasy S 3,75 lub 3,5 m. Tak więc maksymalna różnica w szerokości pasów dla