Wpis z mikrobloga

via Android
  • 14
@Zielonka696969 nie każdy ma dzianych rodziców, albo najwidoczniej tylko na mnie patrzą jak na #typowyrozowypasek,gdy chciałam pracować fizycznie i wielkie olaboga totalnie inny rodzaj pracy, niż ma Pani w cv :v jest okazja, to korzystam. trzeba było też się postarać :)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@koxiak niby tak, ale życie trochę mnie przekonało, że lepiej jechać samemu, nie polegać na np. Poczcie.
A jak widać, nawet na infolini podali mi błędne info :v
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tuptol: Ale jaki to problem znaleźć pracę bez dzianych rodziców? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Jestem po technikum (2. rok studiów), a już pracuję za 6k u Waszych przyjaciół Rosjan w sektorze bezpieczeństwa IT :P
  • Odpowiedz
via Android
  • 24
@nex0 no już napisałam wyżej, że chociaż mam chęci i zależy mi na pieniądzach, bo już praktycznie zanim byłam pełnoletnia musiałam sobie dosłownie sama radzić, to po prostu mnie zbywają xd i jest praca tylko za gownohajs i nie jestem w stanie odłożyć sobie chociażby na prawko, które pomogłoby mi być mniej zależną.
  • Odpowiedz
via Android
  • 35
@nex0 jakich zasilkach XD trochę wrzucasz mnie do jednego worka. pierwszy i mam nadzieję ostatni raz próbuje sobie ułatwić i zależy mi tylko na tej jednorazowej pomocy, a nie siedzeniu przez x miesięcy na zasiłku xd
  • Odpowiedz
via Android
  • 16
@nex0 poza krajem, right? ;) a ja chciałabym w ostateczności na to się zdecydować.
no jak mówiłam, chociażby to prawko, albo będzie mnie stać, żeby się doszkolić w jakieś szkole na weekendy i nie będzie się to wiązało z głodowaniem xd
Ale się czepiasz, jak typowy wykopowicz, serio że ciężko Ci się z tym pogodzić?
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 48
@Tuptol: Dostaniesz jednorazową pomoc. Co to zmieni?


No to ja z takim samym wykształceniem pracuję za 6k XD

@nex0: ale Ty myślisz że dostajesz wynagrodzenie 6k w gówno firemce z zsrr to boga za nogi złapałeś czy jak? xD