Aktywne Wpisy
Właśnie wyciągnąłem z giry opitego grubego kleszcza. Zostało czerwone. Ja prdl jeszcze tego brakowało.
Boże jakimi kretynkami były moje wychowawczynie w klasach 1-3. W klasie mieliśmy 3 osoby które straciły matke przez raka czy wypadek samochodowy, a te idiotki potrafiły wybrać wiersz na dzień matki rozpoczynający się od słów „najlepsze u mamy jest to, że ją mamy” no kur*a i to mówiła cała klasa chórem na głos. Nie chce myśleć jaką pustke musiały czuć dzieciaki które straciły mame. #feels #bekazpodludzi #przegryw
Dzisiaj poprzez wyciągnięcie jakiegoś przekaźnika samochód wprowadził się w tryb serwisowy, ale na OBD nie wyświetlił żadnych błędów.
Poza tym mam pewien problem z wentylatorem w Chevrolecie Cruze 1.4 Turbo. Po nagrzaniu silnika do odpowiedniej temperatury cały czas pracuje, nawet przy ujemnej temperaturze na zewnątrz. Co ciekawe, wprowadziliśmy auto w tryb serwisowy poprzez wypięcie przekaźnika. Okazało się, że wentylator poprawnie włącza się przy powyżej 100 stopnia i gdy silnik osiąga mniejszą temperaturę to się wyłącza. Powtórzyliśmy to samo w normalnym trybie w takich samych warunkach i temperatura nie chce spaść poniżej 105 stopni, przez co cały czas wentylator kręci.
#mechanikasamochodowa #pytanie #pytaniedoeksperta #samochody
@miked: Da się, często sprytni cziptunerzy wywalają całe tablice błędów aby klientowi nie zapalił się przypadkiem chceck i do nich nie wrócił z reklamacją.
No właśnie. Kupiłem auto w sierpniu i zaczynam mieć podejrzenia, że zostałem po prostu oszukany. Jak to udowodnić?
Oprócz tego sterowniki lpg mają opcje kasowania błędów (wszystkich, bądź wybranych) w locie.
Auto nie jest zagazowane.
@biskup2k
Na wyświetlaczu średnie spalanie 9,1. Wydaje się, że nie jest szczególnie duże, ze względu na to że nie robię długich tras. Chyba, że wskaźniki spalania również można oszukać?
Ale to było takie wtrącenie bardzo luźno związane z twoją sprawą a bardziej chodziło mi o porównanie ciśnienia doładowania względem serii.
Jeszcze są samodzielne kasowniki błędów OBD które można