Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Nie no ja #!$%@? nie mogę już dłużej.

Mam 24 lata, jestem wysoką, szczupłą kobietą o nie takim znowu szpetnym ryju, mam zainteresowania, potrafię gadać na wiele tematów (np. motoryzacja/lotnictwo/fizyka). Mam pracę, rodzice mnie nie utrzymują od 5 lat i radzę sobie dobrze, na dodatek studiuję. Wszyscy dookoła prawią komplementy, dziwią się że sama.

Na swoim "koncie" mam jeden krótki i nieudany związek w którym rogi aż mi szorowały po suficie. Nie zaprzeczę że przez to i kilka innych sytuacji nie ufam zbyt szybko.

No i co robi samotna 20, jak to się mówi - wystawiam się w miejscach gdzie można poznać ludzi, mam jakieś poczucie humoru i potrafię utrzymać rozmowę. No i też aplikacje randkowe, nie tinder bo to do ONS (a tego się po prostu brzydzę).

Panie no. Ja nawet nie wybrzydzam. Nie oglądam się za sportowcami. Mam #!$%@? w wzrost, chadów, i co tam jeszcze sobie wymyślicie. Po co mi chad xD żeby inne babiszony się za nim oglądały.

I co? I gówno.

Każda relacja damsko męska w moim wykonaniu kończy się po 1-3 randkach, zazwyczaj niebieski mniej lub bardziej stopniowo znika, tzw. ghosting.

Nie mam już siły do niebieskich. Za każdym #!$%@? razem sama siebie pcham na tę randkę, mimo że wewnętrznie boję się "że znowu będzie jednorazówka". I za każdym #!$%@? razem mam rację.

Mam ochotę zostać piwniczakiem i nie łudzić się że kiedyś nie skończy sie na kilku randkach. Za dużo nerwów i zawodu mnie to kosztuje.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla maturzystów
  • 45