#oswiadczenie #pcmasterrace @x-kom Panie i Panowie z x-kom, dlaczego stosujecie taki #!$%@?ący "sprytny" marketing? Dostałem zlecenie na peceta, zrobiłem koszyk, sprawdziłem dostępność każdej części - przy każdym komponencie zielony zegar z informacją, że jeżeli zamówię w ciągu 2 godzin i 39 minut, to jutro dostanę sprzęt. Zajebiście. Zamówienie zrobione ok. 13, a po 16 przychodzi mail "zamówienie oczekuje na realizację" a w nim - o ja #!$%@?ę - jakie terminy: 10, 11, 12 lipca. Nosz #!$%@?, jutro jest 9 lipca! A wszystko miało być na jutro! 11 lipca powinienem już zapomnieć o robocie, sprzęt oddany, klient zadowolony, a tu wychodzi na to, że dopiero 12 lipca będziecie mieli wszystko do obioru. I to ja muszę dzwonić i się tłumaczyć, że jednak nie zdążę w terminie. Po jakiego grzyba piszecie w takim razie te bzdury o dostępności w trakcie zamawiania? Tak jak Was polecałem, to teraz przestanę. Nie szanuje takiego modelu biznesowego, kij Wam w oko. ( ͡°ʖ̯͡°)
@Inboxie: #!$%@?ć xkom, znajomy chciał kupić sobie mi9 bo podobno u nich jest, taki #!$%@? sami zamawiają z chin bo w magazynach pustki więc musisz czekać i jeszcze przepłacasz 400zł, nie pamiętam kiedy ostatnio coś tam kupiłem od 5 lat wszystko zamawiam na własną rękę a nie jakiś pośredników którzy tylko nabija mi 20+% ceny na marży.
@Inboxie: media expert to samo. Zamawiam słuchawki z odbiorem na następny dzień jak to sami reklamują na swojej stronie, przychodzą do sklepu dopiero za 3 dni.
@Inboxie: o #!$%@?, przypomniałeś mi moje zderzenie z polska rzeczywistością. Nauczony tym, ze jak na amazonie piszą, ze cos będzie jutro to jest jutro, kupiłem tak jak Ty w x-kom pare rzeczy które tez miały napisane, ze bedą u mnie jutro. Wysłali łaskawie po 4 dniach xD jak dzwoniłem zeby sobie wsadzili teraz, to ze mam do kuriera dzwonic. Kurier nic nie wie xD potem kurier, ze tylko nadawca może. Pp
@Alex_mski: Te marze na sprzecie i tak sa smiesznie niskie, na poziomie 1-3%. W pewnym momencie firmy handlujace hardware zaczely zarabiac na przesylkach ¯_(ツ)_/¯
@Inboxie: tak, tak. Wszystko ma byc 'na juz', a pozniej bedzie placz, ze 'kuurlaaa, zle zlozyli, nie sprawdzili, a teraz nie dziala!!' xD
Sprzedac kazdy potrafi, zlozyc, zeby to bylo jakos sensowne to juz nie kazdy, zostawic godzine na testowanie, o nalozeniu pasty nie wspomne (bo nie wiem czy brales), spakowac, zabezpieczyc w transporcie, a dzien ma tylko tyle godzin ile ma.
@stormkiss: Składam sam od 1993 r. Składam sobie, przyjaciołom, rodzinie. Nie pobieram prowizji, czasem dostanę upominek. Teraz termin był krótki z prostej przyczyny - wyjeżdżam na długie wakacje, nie chciałem tego robić jednocześnie się pakując. Gdyby sprzedawca uczciwie określił dostępność - odmówiłbym złożenia, bo nie tak się umawiałem. No ale wiesz, szanuję Twoja opinię. (⌐͡■͜ʖ͡■)
@Alex_mski: W x-komie kupowałem od ponad 9-10 lat, mam blisko, parę kroków do sklepu. Kupowałem dla siebie i do firmy, nigdy nie musiałem mieć "na już", więc nie zwracałem szczególnej uwagi na dostępność i terminy, przychodziło po dniu-dwóch, to odbierałem, zawsze osobiście, nigdy kurierem. Kilkadziesiąt tysięcy tam zostawiłem ( ͡°͜ʖ͡°) Nie składam komputerów zawodowo, nie z tego żyję, więc nie musi się opłacać. Ale akurat
@psposki: Akurat z amazona - każdego europejskiego i zazwyczaj ze stanów - zamówienie dochodzi NAJPÓŹNIEJ w terminie, to fakt. Wychodzi na to, że nie opłaca się równać do lepszych, tylko spokojnie i bezpiecznie zmierzać ku średniej... ( ͡°͜ʖ͡°)
@Inboxie: ja raz miałem opóźnienie z Amazona, miało być na piątek ale nie dali rady. Dostałem przeprosiny i upgrade kuriera do sobotniego abym dostał na drugi dzień.
@x-kom
Panie i Panowie z x-kom, dlaczego stosujecie taki #!$%@?ący "sprytny" marketing? Dostałem zlecenie na peceta, zrobiłem koszyk, sprawdziłem dostępność każdej części - przy każdym komponencie zielony zegar z informacją, że jeżeli zamówię w ciągu 2 godzin i 39 minut, to jutro dostanę sprzęt. Zajebiście. Zamówienie zrobione ok. 13, a po 16 przychodzi mail "zamówienie oczekuje na realizację" a w nim - o ja #!$%@?ę - jakie terminy: 10, 11, 12 lipca.
Nosz #!$%@?, jutro jest 9 lipca! A wszystko miało być na jutro! 11 lipca powinienem już zapomnieć o robocie, sprzęt oddany, klient zadowolony, a tu wychodzi na to, że dopiero 12 lipca będziecie mieli wszystko do obioru. I to ja muszę dzwonić i się tłumaczyć, że jednak nie zdążę w terminie.
Po jakiego grzyba piszecie w takim razie te bzdury o dostępności w trakcie zamawiania? Tak jak Was polecałem, to teraz przestanę. Nie szanuje takiego modelu biznesowego, kij Wam w oko. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
Nauczony tym, ze jak na amazonie piszą, ze cos będzie jutro to jest jutro, kupiłem tak jak Ty w x-kom pare rzeczy które tez miały napisane, ze bedą u mnie jutro.
Wysłali łaskawie po 4 dniach xD jak dzwoniłem zeby sobie wsadzili teraz, to ze mam do kuriera dzwonic. Kurier nic nie wie xD potem kurier, ze tylko nadawca może.
Pp
Sprzedac kazdy potrafi, zlozyc, zeby to bylo jakos sensowne to juz nie kazdy, zostawic godzine na testowanie, o nalozeniu pasty nie wspomne (bo nie wiem czy brales), spakowac, zabezpieczyc w transporcie, a dzien ma tylko tyle godzin ile ma.
Coz, jak chcesz szybciej to sobie sam zloz ;)
No ale wiesz, szanuję Twoja opinię. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Ale akurat
Mi wviskali gorszy i droższy procesor twierdząc, że jest lepszy.
Ciesz się że nie ma upałów... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.wykop.pl/wpis/41940807/xkom-dzieki-za-czekolade-x-xkom-czekolada-pogoda-k/