domain (moja) has exceeded the max defers and failures per hour (5/5(100%)) allowed. Message discarded
No #!$%@? moja domena jest z majne serwera i tylko garstka osób ma na nim majla, wszyscy na urlopie oprócz mnie. Wysłałam dzisiaj może 1-2 majla, próbuje trzeciego i szajseeeee
Co to się stanęło?
Spam nie bo w wysłanych są tylko moje wiadomości. Czy mogło się tak stać bo klienci bombardują skrzynkę szefa i ona odbija maile automatycznie, stąd ten limit przekroczony? XD
Pliska, full stack od poniedziałku na urlopie a ja już przeżyłam jedno padnięcie domeny, ja nie ch e znowu dzwonić urlopu psuć XDDD
@PaulStanley: Bardziej chodzi o to, że wysłane maile zostały odroczone lub odrzucone od odbiorcy. Zadzwoń do dostawcy poczty i spytaj się w czym rzecz.
@PendzoncySzczypiorek: ale to moja domena ma problema. Znalazlam w google ze musze zaczekac do pełnej godziny i wtedy słać majle i wszystko w porzadku było xD
@Invisible22: nie wiem skąd to sie wzięło, nigdy nie miałam problemy do teraz kiedy ktoś kto umie to naprawiać hest na urlopie xD
@Invisible22: wlasnie to mnie zastanawia ze ja ogólnie #!$%@? wiecej maili i nigdy takie cos sie nie #!$%@? a teraz nagle pierdut, az skrzynke sprawdzilam czy jakis wirus nie wlazl i nie robi flooda xD
Stad pomysl wlasnie, bo szef (full stack) ma zalozonego bounce (ze go nie ma) i jesli ktos go bombardowal to jego skrzynka odbijala jak #!$%@? i moze cos sie #!$%@?
@PaulStanley: Autoreposnder powinien tak odpowiadać, że do 1 nadawcy wyślę tylko raz wiadomość. Każdy następny mail od tej samej osoby nie powinien powodować automatycznej odpowiedzi. Co innego, jak 100 różnych osób nagle napisało do niego. A co do błędu - ile maili i czy do jednego odbiorcy było wysyłane? To serwer odbiorcy Cię bloknął. Wybacz, źle doczytałem.
@Invisible22: najpierw odbiło mi jednego maila, potem pomyslalam moze on ma jakis problem (odbiorca) wiec wyslalam do siebie na prywatnego maila na yahoo i tez tak samo odbilo.
@PaulStanley: Ogólnie to: "Dzieje się tak, gdy konto domeny wysyła wiadomości e-mail, które uległy awarii lub zostały odroczone przez serwer poczty odbiorców. "
@PaulStanley: Jak macie domenę, gdzie zarządzasz nią w cPanelu to rozwiązanie podają takie: "You can modify the "Maximum Hourly Email by Domain Relayed" and "Maximum percentage of failed or deferred messages a domain may send per hour." values for an account via:
"WHM Home » Account Functions » Modify an Account""
No #!$%@? moja domena jest z majne serwera i tylko garstka osób ma na nim majla, wszyscy na urlopie oprócz mnie. Wysłałam dzisiaj może 1-2 majla, próbuje trzeciego i szajseeeee
Co to się stanęło?
Spam nie bo w wysłanych są tylko moje wiadomości. Czy mogło się tak stać bo klienci bombardują skrzynkę szefa i ona odbija maile automatycznie, stąd ten limit przekroczony? XD
Pliska, full stack od poniedziałku na urlopie a ja już przeżyłam jedno padnięcie domeny, ja nie ch e znowu dzwonić urlopu psuć XDDD
@Invisible22: nie wiem skąd to sie wzięło, nigdy nie miałam problemy do teraz kiedy ktoś kto umie to naprawiać hest na urlopie xD
Stad pomysl wlasnie, bo szef (full stack) ma zalozonego bounce (ze go nie ma) i jesli ktos go bombardowal to jego skrzynka odbijala jak #!$%@? i moze cos sie #!$%@?
Widzialam tez ze ludzie sie borykaja
A co do błędu - ile maili i czy do jednego odbiorcy było wysyłane? To serwer odbiorcy Cię bloknął. Wybacz, źle doczytałem.
"You can modify the "Maximum Hourly Email by Domain Relayed" and "Maximum percentage of failed or deferred messages a domain may send per hour." values for an account via:
"WHM Home » Account Functions » Modify an Account""
Jak to cPanel to sprawdź i daj znać.