Wpis z mikrobloga

@pendzoncy_jez: Jak się jest spedytorem i musisz dbać o codzienne obłożenie ciężarówek robotą, to taka trasa do Portugalii jest czystym złotem. Pomyśl, że za sprawą jednego telefonu i dwóch maili załatwiłem sobie 4 dni #!$%@? w robocie :D
@pendzoncy_jez: Jak się jest spedytorem i musisz dbać o codzienne obłożenie ciężarówek robotą, to taka trasa do Portugalii jest czystym złotem. Pomyśl, że za sprawą jednego telefonu i dwóch maili załatwiłem sobie 4 dni #!$%@? w robocie :D


Czaje teraz
@PanKracy582: To samo co z Anglią. Inaczej stamtąd się nie zjeżdża - prawo popytu i podaży. Tyle, że do GB jeszcze pojedziesz dobrze, a do PT nawet stawek nie ma należytych. Dzisiaj widziałem z Barcelony do Porto po 0.75 na dużego, a z Porto do Niemiec chodzą po 0.6 xD
@PanKracy582: Na dużych jest zasada, że ten kto wysyła towar do GB, ten płaci za oba promy + rezerwe na #!$%@? powrót. Jak jadę gdzieś okolice Birmingham czy Manchester, to liczę sobie około 350EUR zapasu, na Glasgow nawet 500. Londyn czy jakieś tam Southampton, to tyle, żeby na pusto dolecieć do Gentu. Jak tyle nie udaje mi się wyrwać, to nie wysyłam auta do GB. Czytaj: z Polski prawie się tam
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JudzinStouner: Dopiero przeczytałam komentarz wyżej xD a z ciekawości jaka masz stawkę i skąd jedziesz? Do Madrytu ostatnio nikt nie chciał jechać za 1,2e. W sumie nie dziwię się bo wyjazd stamtąd to patologia
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JudzinStouner: jak się postarasz to można znaleźć coś koło 0.9-1, ale to wiadomo na Timo a nie transie ( ͡° ͜ʖ ͡°) i trzeba dzwonić od razu bo każda dobra oferta sprzedaje się w ciągu 5 sekund