Wpis z mikrobloga

Kupiłam 2 rzeczy od sprzedajacego,zaplacilam blikiem.
On odpisal, ze 1 jest uszkodzona, wiec zwraca za nia pieniadze, a 2 wysyla. Na IKO dostalam info, ze zlecil zwrot. Wchodze na konto i okazalo sie ze mam blokade na kwote 2 przedmiotu.
Czyli raz zrobilam mu platnosc która zeszla z konta, jest zaksiegowana, potem on zlecil zwrot jeszcze nie zaksiegowany, ale z jakiej paki ja mam blokade srodkow po raz 2 i to bez mojej ingerencji, nic nie potwierdzalam... ( ͡° ʖ̯ ͡°)

wołam @allegro_pl

#allegro #blik #pomocy #zalesie
  • 8
@NaChMiNick: Moze pokaze na liczbach.
Zrobilam zamowienie za zalozmy 10 zl, oplacilam blikiem, mam to zaksiegowane - 10zl na koncie.
Potem on zglasza zwrot, dostaje powiadomienie, ze odzyskam 3zl, to nie jest zaksiegowane jeszcze.
A teraz mam blokade na pozostale 7 zl też nie rozliczona jeszcze.
Czyli tak jakbym za drugi przedmiot zaplacila 2 razy.
@Panna_Mary, standardowo blokada jest zdejmowana po 7 dniach, jeśli nie nastąpi rozliczenie, natomiast zwrot jest księgowany zwykle do 3 dni od otrzymania powiadomienia. W opisanej sytuacji, jeśli są 2 blokady dotyczące 1 transakcji, prosimy o zgłoszenie tej sprawy po zalogowaniu w iPKO (zakładka Wiadomości) - sprawdzimy, o co chodzi.