Wpis z mikrobloga

@legitscoper: sami zaproponowali kuriera, który nie przyszedł 3 razy, a potem kazali mi iść do punktu DPD, link do śledzenia statusu odbioru wydawał się przestarzały (a nadawałem DPD)
@dedik: mam im zwiększyć zasięgi i sprzedaż?!
@svr_: jeszcze odszkodowanie dostanę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@lubie-solnik: co odpisać? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PanHagrid: skoro kurier #!$%@?ł to wystawianie oceny sklepowi jest rzeczywiście nie fair. Zakładając, że oni rzeczywiście mają dokumenty które potwierdzają fakt zamówienia kuriera.
  • Odpowiedz
skoro kurier #!$%@?ł to wystawianie oceny sklepowi jest rzeczywiście nie fair. Zakładając, że oni rzeczywiście mają dokumenty które potwierdzają fakt zamówienia kuriera.


@rybsonk: jak tylko napisali to poprosiłem o te dowody od DPD, jak na razie nic ( ͡° ͜ʖ ͡°) wiesz, nawet jeśli kurier #!$%@?ł to leży problem po stronie kupującego czy sprzedawcy? (który oferując kuriera na zwrot wymaga od kupującego wyruszenia do punktu DPD, bo
  • Odpowiedz