Wpis z mikrobloga

Czy Netflix mnie właśnie zrobił w bambuko na 50zł ? :/ Sam nie wiem czy dobrze odpisywałem, ale mam nerwa lekkiego. Czy ja mam nawalone we łbie czy oni po prostu mnie naciągnęli na rejestracje i podanie karty?

Ty

Dlaczego ściągneło mi 52zł od razu z konta skoro wszędzie na stronie jest napisane "wypróbuj miesiąc za darmo"?

Magdalena Netflix

Witam serdecznie, Obecnie nie oferujemy bezpłatnych wersji próbnych w Polsce.

Magdalena Netflix

Wygląda na to, że to co widzisz na pierwszej stronie Netflix to test. Nieustannie testujemy nowe rzeczy w Netflix i testy te >zazwyczaj różnią się długością i regionem. W tym przypadku testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, >aby lepiej zrozumieć, jak konsumenci cenią Netflix. Nie wszyscy zobaczą ten test i możemy nigdy nie zaoferować >konkretnych funkcji zawartych w tym teście. Najważniejsze jest to, co widzisz po dodaniu metody płatności, czyli już >konkretne zakładanie konta - to tam jest napisane, czy zakładasz konto na próbę czy jest to miesiąc płatny.

Ty

Jestem

Magdalena Netflix

Czy masz jeszcze jakieś pytania?

Ty

To jest nie fair, że zostałem zachęcony do założenia konta obietnicą darmowego miesiąca a mimo to muszę za niego >zapłacić

Magdalena Netflix

Potwierdzając konto, widzę, że była informacja, że zaczynasz płatne członkostwo.

Ty

To jest wprowadzanie w błąd klienta, bo nazwa "płatne członkowstwo" równie dobrze może odnosić się do członkostwa >rozpoczętego darmowym miesiącem

Ty

przecież po upływie miesiąca darmowego automatycznie zaczynałbym płacić za konto

Magdalena Netflix

Jest wtedy informacja kiedy zostanie pobrana opłata - przy kliknięciu na rozpocznij płatne członkostwo, jest informacja, że >opłata zostanie pobrana od razu.

Magdalena Netflix

Rozumiem jednak Twoją frustrację, mogę zamknąć to konto, jeśli sobie tego życzysz.

Ty

Nie chcę zamykać konta, chciałbym poprostu dostać co przekonało mnie do usługi

Ty

czyli darmowy miesiąc

Magdalena Netflix

Niestety nie mogę zaoferować Ci darmowego miesiąca, jeśli system Ci go nie zaoferował po wprowadzeniu metody >płatności.

Ty

Czy oprócz usunięcia konta jest coś innego co może jeszcze Pani zrobić w tej sytuacji?

Magdalena Netflix

Mogę jedynie zamknąć to konto.

Ty

Czy jest jeszcze jakieś miejsce/kanał łączności przez który mogę się kontaktować z netflixem w tej sprawie?

Magdalena Netflix

Dostępna jest tylko infolinia i czat do działu obsługi klienta.

Ty

Rozumiem, że to nie Pani wina, ale to bardzo nieprofesjonalne podejście ze strony Netflixa- zaciągnąć do platformy >użytkownika, który zakładając konto zmarnuje swój czas i licząc że jednak skoro już ten czas zmarnował to i tak nie zgodzi >się na 'wynagrodzenie' w postaci usunięcia konta

Magdalena Netflix

To nie jest wynagrodzenie, jeśli czujesz się oszukany, to mogę zamknąć konto z dniem dzisiejszym i odesłać opłatę.

Ty

Czy będę mógł założyć konto na ten sam adres email oraz na tę samą kartę?

Ty

Pilnując jednocześnie żeby przysługiwał mi 'darmowy miesiąc'?

Ty

Kiedy można się spodziewać zwrotu należności?

Ty

*ewentualnego zwrotu

Magdalena Netflix

Obecnie nie oferujemy darmowego miesiąca w Polsce, mamy obecnie test, ponieważ firma sprawdza, czy miesiąc >bezpłatny powróci do naszego kraju.

Magdalena Netflix

należałoby dodać inny adres mailowy, ponieważ nie może być dwóch kont z tym samym adresem mailowym, a zamknięcie >konta nie oznacza całkowitego usunięcia danych (te przechowujemy przez 10 miesiący po zamknięciu)

Magdalena Netflix

Zwrot idzie do 30 dni roboczych, ponieważ jest to transakcja międzynarodowa (w Polsce jednak jest to do kilku dni).

Ty

Takie zagrania nadają się do rzecznika praw konsumenta

Magdalena Netflix

Rozumiem, że czujesz się sfrustrowany. Jedyny sposób w jaki mogę Ci pomóc, to zamknąć konto i zwrócić opłatę, niestety >nie jestem w stanie udzielić Ci porady prawnej.

Ty

Dobrze, proszę nie usuwać tego konta. Ja postaram się zgłosić to do rzecznika, oraz opisać ten przypadek na portalach >informacyjnych żeby ostrzec innych konsumentów.

Magdalena Netflix

Czy mogę jeszcze w czymś pomóc?

Ty

Nie, dziękuję

Magdalena Netflix

W takim razie życzę miłego dnia. Pozdrawiam serdecznie.


#netflix #netflixpl #seriale #januszebiznesu #afera
Jusekk - Czy Netflix mnie właśnie zrobił w bambuko na 50zł ? :/ Sam nie wiem czy dobr...

źródło: comment_HisQZJFa26SP2MPGWl7ZfPmqMfpqb7KU.jpg

Pobierz
  • 16
@Jusekk: jak Ci sie chce to idz do rzecznika. to nieuczciwa praktyka i plus beknął za swoj slogan "Internet lte bez limitu" sugerujac ze nie ma limitu predkosci a tak naprawde był limit predkosci ale ilosc gigabajtów jest no limit - z tym że predkosc 56 kbps
@Jusekk: ja niedawno zakladalem darmowy miesiac i nic nie pobralo z karty, na kompie nie było tej opcji a odpalilem strone na telefonie i bam - darmowy miesiac wiec sie zarejestrowalem i git. mam druga karte i chcialem to zrobic jeszcze raz dzisiaj i juz nigdzie nie ma darmowego miesiaca :(
@Jusekk masz rację, testują właśnie różne okresy testowe, miesiąc, 14 dni i bodajże 7 dni. Wyświetla się to losowo, jednemu non stop będzie wyświetlać bez żadnego czasu testowego, jednemu pokaże się jeden z okresów który podałem wyżej. To że po kliknięciu w okres testowy wyskakuje że musisz jednak zapłacić bez żadnego czasu testowego to zwykle #!$%@?
@Jusekk: Ja ogólnie mało oglądam filmów i seriali. Myślałem, żeby skorzystać z tego próbnego miesiąca, ale zanim się do tego zabrałem, to wycofali darmowy okres próbny w Polsce. Prawdopodobnie przez cebularzy, którzy zakładali miliony kont i im życia nie starczy, żeby wykorzystać te darmowe miesiące.

Ostatnio mi się wyświetlały reklamy, że niby mogę wziać sobie darmowe 30 dni przy rejestracji. Wygląda na to, że netflix probuje sobie odbić to na tych,