Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

nowe kompakty premium są spoko, bardzo mi się podobają, ale taka stara A3 czy ta A klasa to jest jakieś nieporozumienie (mówimy o wnętrzu, nie wspominam o wyposażeniu). Nowy tipo czy 10-letni bravo robi lepsze wrażenie. Choć mam wrażenie, że dzisiaj różnica w jakości w wielu przypadkach się zaciera, chyba że mówimy o porównaniu Dacii z Mercedesem. Taki Golf gti niewiele się w środku różni jakością od A klasy


@papaj_21_37: Co
@In_thrust_we_trust: ale premium to nie cena samochodu, tylko subiektywne postrzeganie marki na rynku. KIA nie jest premium, bo kojarzy się z tanim koreańskim plastikiem i większość ludzi, gdyby miała do wyboru Stingera a np. A5 albo serię 4 w podobnym specu, to wybrałaby Audi i BMW, właśnie dlatego, że to Audi i BMW, a nie KIA.

Phaeton technologicznie mógł spokojnie konkurować z "premium" rywalami, ale przegrywał tę walkę, nie dlatego, że
@trololo55: właśnie, że konkurował. Miał być bezpośrednim konkurentem klasy S i serii 7, tylko że od VW. I to go zabiło, bo technicznie i technologicznie niczym im nie ustępował.
Audi to marka premium xDDDD gościu to czym są takie marki jak Bentley, Ferrari, Rolls Royce? Audi, Mercedes czy BMW nie są markami premium, mają serie produktów premium, ale nie róbmy #!$%@? z logiki xd


@Niggalke: Ty robisz #!$%@? z logiki, bo nie odróżniasz marek premium (Audi, Mercedes, BMW) od marek luksusowych (Bentley, Ferrari, Rolls Royce). Poćwicz trochę.
@BarabaszxD ja ogólnie nie rozumiem pojęcia wieku auta, czemu jeśli np auto ma 20+ to uchodzi za gruza mimo że np jest bardziej zadbane od takiego 10+. Jeśli samochód jest sprawny, przechodzi przeglądy i się nie psuje to moim zdaniem to dobre auto nie ważne jakiej marki. Jak są non stop problemy z nim i jest zaniedbane to pojęcie gruz jak najbardziej ;)
Nie wiem jak w nowszych generacjach, bo zwyczajnie nie miałem z nimi kontaktu, ale w tej generacji plastiki są identyczne jak we wszystkich VAGach z tego okresu, wyposażenie też dostępne było dokładnie identyczne.


@aksal89: Żeby było śmieszniej w A4 B5 plastiki są jeszcze "poprzedniej generacji" i się nie ścierają, bo nie mają tej #!$%@? gumowej powłoki tylko po prostu plastik.
@papaj_21_37: no i? @trololo55: ma racje. To 20 letnia klasa A, a ma klimatyzacje, podgrzewane fotele, automat. Myślisz że dostałbyś to samo w tamtych czasach w kompaktowym renault, oplu, nie wiem jakimś japońskim/koreańskim autku? Może tylko w Golfie, ale za srogą opłatą. Klimatyzacja nawet w tamtych czasach nie była w standardzie i trzeba było do niej dopłacić.


@Szalom: Dodatkowo A klasa 1 i 2 generacji to był segment B
To samo z E60. Fajna marka, tylny napęd... Ale poza wyglądem w środku nie robi już żadnego wrażenia. Jedyne co to legendarne silniki z pośrednim wtryskiem do 2004 roku. A w cenie e60 masz bez mała osiem lat młodsza Lagune III GT z 200-konnym silnikiem,


@papaj_21_37: laguna to akurat strzał w stopę. e60 z fajną 3 litrówką do tego podkręconym motorem porobi tą lagunę pod każdym względem, bezawaryjności również ;) Do