Aktywne Wpisy
LordMrok +1382
Antorus +207
Zróbcie już ta aborcję do 12 tygodnia i po sprawie, tak jest w całej Unii prawie. Po co znowu się żreć o takie bzdety jak tu trzeba państwo do kupy poskładać i odbudować relacje ze wszystkimi sojusznikami.
Katoliccy fanatycy zawsze mają wyjście: po prostu nie robić sobie aborcji xD bo to nie tak, że biegają lewackie bojówki i ładują baby w ciąży na nosze siłą. Chociaż tvpis mógł to wam tak przedstawić.
Katoliccy fanatycy zawsze mają wyjście: po prostu nie robić sobie aborcji xD bo to nie tak, że biegają lewackie bojówki i ładują baby w ciąży na nosze siłą. Chociaż tvpis mógł to wam tak przedstawić.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@lighte:
Bo Sebki windują cenę nakręcając popyt. Dobre kilka lat temu tak samo było z Golfami III i IV.
@aksal89: można sobie tuptać nogą i zakrzykiwać rzeczywistość ale, marki premium zaczęły robić kompakty już lata temu i są
@trololo55: X-D
https://moto.wp.pl/kompaktowe-premium-przeglad-rynku-6191887606921345a
@aksal89: Niemożebnie kisnę z ludzi, którzy kisną z rzeczy, których nie rozumieją.
Są klasy, rozumiane jako segmenty, które określają (bardzo zresztą płynnie) wielkość samochodu, pewne jego cechy (np. ilość drzwi) itd. Te klasy to np. kompakt (klasa C), klasa średnia (D), średnia wyższa (E), luksusowa (F) itd.
Jest też umowna klasa premium, która stanowi określenie MAREK aut, mających być lepszymi, bardziej prestiżowymi -
@trololo55: Co w takim A3 jest premium względem Golfa IV? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Najlepszy tego przykład, to Volkswagen Phaeton, który błyskawicznie stracił na wartości, bo jest Volkswagenen. Luksusowym, ze świetnym silnikiem 6.0 W12, ale nadal Volkswagenem
@Cock_Inside: np kia stinger wcale tak nie traci, a rzekomo powinna
Jedynie @Cock_Inside może mieć rację, że premium może stanowić jedynie marka, ale to też raczej kwestia ostatnich lat i forsowanego marketingu - musiałbym poszukać materiałów reklamowych z tamtego czasu, ale wątpię, żeby w reklamach A3 8L kiedykolwiek
@Niggalke: Już mówię, cumplu. Bentley i Rolls to marki samochodów luksusowych. Ferrari - sportowych. To jest zupełnie inny segment, niż zwykłe samochody osobowe.
Audi, Mercedes czy BMW, a także np. Lexus czy Infinity są markami aut osobowych segmentu premium. Możesz zaklinać rzeczywistość, ale tak po prostu jest.
Przy czym powtarzam, że określenie premium NIE JEST związane z żadnymi konkretnymi cechami