Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@BarabaszxD: zauważyłem, że najwięcej #!$%@? o starą klasę premium dają nie ci co mają nową klasę premium, tylko ci co nie mają żadnego pojazdu lub ci co mają jakiś nieco nowszy pojazd niższej klasy, który kosztuje podobnie. Nie wiem czemu ale się domyślam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@aksal89: można sobie tuptać nogą i zakrzykiwać rzeczywistość ale, marki premium zaczęły robić kompakty już lata temu i są
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 13
można sobie tuptać nogą i zakrzykiwać rzeczywistość ale, marki premium zaczęły robić kompakty już lata temu i są to właśnie a3, seria 1, A klasa itp.

@trololo55: X-D
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@lanekrasz: Nawet w firmach wynajmujących Mercedes, BMW i Audi (I Golf, ale tylko GTI) jest w grupie aut CPXX czyli Compact Premium i dostając takie auto jest ono na full-wypasie
  • Odpowiedz
Niemożebnie kisnę z nazywania A3 klasą premium XD


@aksal89: Niemożebnie kisnę z ludzi, którzy kisną z rzeczy, których nie rozumieją.

Są klasy, rozumiane jako segmenty, które określają (bardzo zresztą płynnie) wielkość samochodu, pewne jego cechy (np. ilość drzwi) itd. Te klasy to np. kompakt (klasa C), klasa średnia (D), średnia wyższa (E), luksusowa (F) itd.

Jest też umowna klasa premium, która stanowi określenie MAREK aut, mających być lepszymi, bardziej prestiżowymi -
  • Odpowiedz
można sobie tuptać nogą i zakrzykiwać rzeczywistość ale, marki premium zaczęły robić kompakty już lata temu i są to właśnie a3, seria 1, A klasa itp.


@trololo55: Co w takim A3 jest premium względem Golfa IV? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@aksal89: napisz do salonu i się zapytaj o szczegóły. Ja te auta widziałem może raz czy 2 w salonie, nawet nimi nie jeździłem, przypuszczam, że chodzi o różnice w jakości wykończenia, design, opcje, możliwe konfiguracje itp.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 22
@aksal89: Marka. Volkswagen kojarzy się z T4 albo Passatem, gdzie Audi bardziej z A8 czy R8.

Najlepszy tego przykład, to Volkswagen Phaeton, który błyskawicznie stracił na wartości, bo jest Volkswagenen. Luksusowym, ze świetnym silnikiem 6.0 W12, ale nadal Volkswagenem
  • Odpowiedz
Najlepszy tego przykład, to Volkswagen Phaeton, który błyskawicznie stracił na wartości, bo jest Volkswagenen. Luksusowym, ze świetnym silnikiem 6.0 W12, ale nadal Volkswagenem


@Cock_Inside: np kia stinger wcale tak nie traci, a rzekomo powinna
  • Odpowiedz
@trololo55: Nie wiem jak w nowszych generacjach, bo zwyczajnie nie miałem z nimi kontaktu, ale w tej generacji plastiki są identyczne jak we wszystkich VAGach z tego okresu, wyposażenie też dostępne było dokładnie identyczne.

Jedynie @Cock_Inside może mieć rację, że premium może stanowić jedynie marka, ale to też raczej kwestia ostatnich lat i forsowanego marketingu - musiałbym poszukać materiałów reklamowych z tamtego czasu, ale wątpię, żeby w reklamach A3 8L kiedykolwiek
aksal89 - @trololo55: Nie wiem jak w nowszych generacjach, bo zwyczajnie nie miałem z...

źródło: comment_mAmV25FvjqVN1csv11VKSMmlgRW6pESd.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
@jamtojest: Audi to marka premium xDDDD gościu to czym są takie marki jak Bentley, Ferrari, Rolls Royce? Audi, Mercedes czy BMW nie są markami premium, mają serie produktów premium, ale nie róbmy #!$%@? z logiki xd
  • Odpowiedz
gościu to czym są takie marki jak Bentley, Ferrari, Rolls Royce?


@Niggalke: Już mówię, cumplu. Bentley i Rolls to marki samochodów luksusowych. Ferrari - sportowych. To jest zupełnie inny segment, niż zwykłe samochody osobowe.

Audi, Mercedes czy BMW, a także np. Lexus czy Infinity są markami aut osobowych segmentu premium. Możesz zaklinać rzeczywistość, ale tak po prostu jest.

Przy czym powtarzam, że określenie premium NIE JEST związane z żadnymi konkretnymi cechami
  • Odpowiedz