@rezoner: Dzięki temu wpisowi sam zacząłem bawić się w twoim programie. Bardzo dobre narzędzie.
Brakuje mi jednak jednej rzeczy w Twoim edytorze. Mianowicie możliwości zmiany płaszczyzny na której rysujemy poszczególne warstwy. Obecnie rysować można w podobnej orientacji jak działają drukarki 3d - zgodnie z osią Z - może pomyślałbys o dodaniu zmiany orientacji płaszczyzny by można było edytować w płaszczyznach względem osi X oraz Y?
@xiiivs: Dzięki. Tak od nowego roku chcę przerobić całą część edytora. Przed wszystkim dodać normalny edytor voxeli to raz, a dwa wmieszać w niego rysowanie po płaszczyźnie tak jak to jest teraz.
Obecnie przygotowuję bardzo duży update związany z obsługą wielu obiektów - prześledź mojego twittera, jeżeli jesteś zainteresowany.
Po 4 latach malzenstwa wlasnie zdradzila mnie zona, bylismy w trakcie kupna domu. Wesolych Swiat wszystkim. Nie mam sily. Moj uwczesny swiat ruchnal, dodam ze na emigracji nie mam rodziny. #zycie #przegryw #zwiazki #depresja #zdrada
#sejm #polityka #tvp #heheszki Nie cierpię pisowców, ale trzeba im przyznać, że niektóre memy i przeróbki wychodzą im całkiem śmiesznie jak na przykład ten poniżej: ( ͡°͜ʖ͡°)
#rezogry #gamedev #pixelart #voxele #pokemon #nintendo
Brakuje mi jednak jednej rzeczy w Twoim edytorze.
Mianowicie możliwości zmiany płaszczyzny na której rysujemy poszczególne warstwy.
Obecnie rysować można w podobnej orientacji jak działają drukarki 3d - zgodnie z osią Z - może pomyślałbys o dodaniu zmiany orientacji płaszczyzny by można było edytować w płaszczyznach względem osi X oraz Y?
Jeśli byłoby to możliwe to byłoby
Obecnie przygotowuję bardzo duży update związany z obsługą wielu obiektów - prześledź mojego twittera, jeżeli jesteś zainteresowany.
zatem będę wyczekiwał update'u
Powodzenia w pracach nad spritestack :D