Wpis z mikrobloga

@rezoner: Dzięki temu wpisowi sam zacząłem bawić się w twoim programie. Bardzo dobre narzędzie.

Brakuje mi jednak jednej rzeczy w Twoim edytorze.
Mianowicie możliwości zmiany płaszczyzny na której rysujemy poszczególne warstwy.
Obecnie rysować można w podobnej orientacji jak działają drukarki 3d - zgodnie z osią Z - może pomyślałbys o dodaniu zmiany orientacji płaszczyzny by można było edytować w płaszczyznach względem osi X oraz Y?

Jeśli byłoby to możliwe to byłoby
@xiiivs: Dzięki. Tak od nowego roku chcę przerobić całą część edytora. Przed wszystkim dodać normalny edytor voxeli to raz, a dwa wmieszać w niego rysowanie po płaszczyźnie tak jak to jest teraz.

Obecnie przygotowuję bardzo duży update związany z obsługą wielu obiektów - prześledź mojego twittera, jeżeli jesteś zainteresowany.