Wpis z mikrobloga

@bayonetta112: a akurat co w tym złego że przedsiębiorstwo które skupia jakąś tam grupę ludzi (bardzo często o podobnych poglądach) oraz prowadzi biznes publikuje treści takie czy inne? Wydaje mi się że to bardzo dobrze że publikuje takie treści i edukuje ludzi na temat równości czy tolerancji - chociażby swoich klientów którzy obserwują ich w mediach społecznościowych.
  • Odpowiedz
a akurat co w tym złego że przedsiębiorstwo które skupia jakąś tam grupę ludzi (bardzo często o podobnych poglądach)


@Kubsondupson: Dokladnie. Firmy powinny czesciej adresowac swoje reklamy do konkretnej grupy ludzi, antagonizujac inne, bo to dobre dla biznesu. Reklamy skierowane do wszystkich to przezytek. Ciesze sie, ze coraz wiecej firm idzie w slady Gillette.
Ja osobiscie jak mysle o kupnie AC/OC to szukam firmy, ktora robi swoim klientom wyklady na temat
  • Odpowiedz
  • 1
@bayonetta112 no niestety prawakow trzeba edukowac tak długo aż zaczna sie zachowywać jak ludzie cywilizowani, a nie swinie w chlewie.

Smutne jest to że trzeba ludzi uczyć o takich rzeczach jak biblijne "wszystko co byście chcieli, aby wam ludzie czynili i wy im czyńcie" ludziom podobno kierujacym się w swoim zyciu wiarą chrzescijanska. I że musi to robić firma ubezpieczeniowa, a nie np rodzice.
  • Odpowiedz
@bayonetta112: to jest doskonale dla biznesu tak jak powiedziałaś. Akurat w przypadku aviva która jest gigantem na zachodzie taka reklama robi doskonale bo po prostu klienci w dużej części są światli, utozsamiaja się z takimi hasłami i tym bardziej wiążą się z marką nawet w linii światopoglądu.
  • Odpowiedz
utozsamiaja się z takimi hasłami i tym bardziej wiążą się z marką nawet w linii światopoglądu.


@Kubsondupson: Ja jak szukam ubezpieczyciela to najwazniejsze sa dla mnie jego poglady na temat LGBT. Cena, oferta, suma wyplaty, obsluga klienta, kontakt to drobne I nie znaczace detale
  • Odpowiedz
@bayonetta112: to bardzo proste postrzeganie. Na zachodzie świetnie działa ten sposób marketingu który generuje duży napływ nowego wolumenu klientów oraz przywiązanie do marki obecnych. Oczywiście efektem takich działań jest również niewielki odpływ klientów, ale nieporównywalnie niższy od napływu nowych. I wierz mi - to nie jest nieprzemyślane zagranie jednego z najstarszych i największych ubezpieczycieli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Takie działania w Polsce mogłyby być strzałem w stopę,
  • Odpowiedz
@bayonetta112: to już trzeci raz posiłkujesz się tym Gilettem? W artykule do którego link wkleiłaś jest jasno napisane że spadki obecne nie są znaczne, natomiast takie akcje planuje się na dwa lub trzy kwartały i dopiero ocenia wynik. Akurat w tym wypadku sam temat był bardzo kontrowersyjny, co może nie do końca przewidzieli marketingowcy P&G, ale nie można napisać że screeny które wkleiłaś wcześniej z tablicy Aviva są kontrowersyjne... no może
  • Odpowiedz
@Kubsondupson: nie, ja po prostu napisala swoja opinie. jesli ci umknela, powtorze:
Ja jak szukam ubezpieczyciela to najwazniejsze sa dla mnie jego poglady na temat LGBT. Cena, oferta, suma wyplaty, obsluga klienta, kontakt to drobne I nie znaczace detale
  • Odpowiedz