Wpis z mikrobloga

W fazie developingu Soul Reavera, zakres i historia zawarta w grze znacznie się różniła od tego, co otrzymaliśmy w finalnym wydaniu. W pierwotnej wersji scenariusza Raziel zabijał Kaina, a finalnie wracał się do uciszonej katedry (tam gdzie zabijaliśmy jednego z jego braci, Zephona) i używając gigantycznych organów stworzonych przez ludzi wieki wcześniej, zlikwidował każde wampiryczne stworzenie w Nosgoth. Jak? Ludzie odkryli częstotliwość dźwięku na którą wrażliwe były wampiry. Zbudowali więc olbrzymią wiezę, a w niej umieścili sieć rur na samym szczycie umieszczająć obrzydliwie wielkie organy mogące nieść dźwięk przez cały świat. Wszystko było już gotowe, jednak Kain zdążył napaść wieżę ze swoją świtą i wyrżnąć w pień wszystkich znajdujących się tam ludzi, uniemożliwiając "ostateczne rozwiązanie kwestii wampirycznej" ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wiele z dialogów, nie zostało usuniętych z plików znajdujących się na płycie. Nasz wesoły rusek tłumaczył wszystko jak leci i przetłumaczył też dialogi wycięte z gry. Oto jeden z nich, manifest Raziela o zakończeniu zarazy:

Manifest Raziela - wycięty z finalnej gry

Trochę czasu zajmie mi montaż bonusowego odcinka do Soul Reavera (480 plików audio to odsłuchania, przekopywanie grafik itd.) ale na pewno będziecie zadowoleni ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gry #retrogaming #ruskitlok