Wpis z mikrobloga

@chroch: może nie rozumiem dokładnie intecji, ale nie chodzi o to żeby dane nie wyciekły. Tylko o to żeby firma dająca chwilówki dostała informację że ten PESEL/ dowód jest gorący i lepiej nie dawać kasy bo później jej nie ściągną.
@Nacjozwierz: jak najbardziej jestem za tym, żeby nie można było brać kredytów na kradzione dane. Ale według mnie rozwiązanie powinno być systemowe. Jak ktoś udzieli pożyczki/kredytu, to nie ty musisz potem udowadniać, że jesteś niewinny, tylko bank musi udowodnić, że to ty zrobiłeś. I wtedy nie będzie potrzeby tworzenia dwudziestu różnych organizacji do zarządzania naszymi danymi.
Ale właśnie o to chodzi, że nikomu systemowe rozwiązanie jest nie na rękę. Jest już coś takiego jak profil zaufany i nikt tego nie rozszerzy na placówki komercyjne bo im się to nie opłaca. Bank/parabank dając kredyt jest ubezpieczony na wypadek braku spłaty, potem jeszcze sprzedaje twoje długi firmie windykaycjnej, firma sciągnie/ nie sciągnie na pewno zarobi. Jeśli stworzą rozwiązanie centralne, systemowe wtedy ubezpieczyciel powie wprost sorry to nie moja brocha ten
@Zajob_Ze_NieMaKiedy_TaczkiZaladowac: Powiem Wam, ze ja byłam. Jednym słowem: TRAGEDIA. Mówię, ze chce zastrzec pesel, a Grażyna w okienku, żebym poczekała 1.5 h na kierowniczkę, bo ona nie ma uprawnien. Pytam o te „uprawnienia”, ze niby co?! Ona, ze nie wie co ma robić itp, wiec znowu tłukę jej do głowy, ze cała instrukcję dostane smsem, to ona, ze nie. Już skarga telefoniczna poszła do „bezpiecznypesel” i 30.12 pójdzie pisemna. Co mnie
@jajcek: nie udało ( ͡° ʖ̯ ͡°) Już nie miałam czasu jeździć po innych pocztach, bo kolejna placówkę miałam niby 5km dalej, ale korki wszędzie i tam i z powrotem jechałabym z godzinę. Dzisiaj mam gości, wiec musiałam wracać. Jutro jadę do całkowicie innej dzielnicy, gdzie mam nadzieje, ze są kompetentni pracownicy. Skarga złożona na stronie poczty oraz telefonicznie na „bezpiecznypesel”. Może niektórych to zdziwi, ale ja
@lentilek: składałam 5 reklamacji, ale na poczcie pracują ograniczeni ludzie. Pisałam, ze chodzi o”bezpiecznypesel”, a oni do mnie o starej usłudze, której już nie ma. Nie zastrzegłam na poczcie. Przez Internet miałam obawy.