Wpis z mikrobloga

Taka sytuacja w #pracbaza
Pani złożyła zamówienie w sklepie internetowym, z odbiorem osobistym w siedzibie firmy. Niby nic dziwnego, ale w komentarzu do zamówienia napisała dokładnie w której klatce i na którym piętrze mieszka oraz numer jaki należy wstukać na domofonie.
Trochę to dziwne, ale zadzwoniłem do niej z info, że zamówienie jest już gotowe i może je odebrać.

Pani oburzona, bo ona czeka na towar, który ma trafić do jej domu. Odbierze go osobiście z rąk kierowcy

xDDDDD

#logikarozowychpaskow #truestory #bekazpodludzi #heheszki
deafpool - Taka sytuacja w #pracbaza 
Pani złożyła zamówienie w sklepie internetowym...

źródło: comment_3oiuZkqxfWFeEGWEpefCI9M7GOKO9WtZ.jpg

Pobierz
  • 90
  • Odpowiedz
  • 199
@deafpool kiedyś pracowałam w sklepie z obuwiem i jeden pan przyjechał z jednej galerii do drugiej bo tam byl rozmiar butów które chciał kupić. Przy płaceniu dał mi paragon za taksowke. Bardzo się zdziwił że tax free to nie darmowa taksówka ;)
  • Odpowiedz
@deafpool: Kiedyś na allegro pewien sprzedawca miał napisane, że wysyłają towar w 24 godziny i w opiniach jakaś osoba dała negatywną ocenę bo paczka miała przyjść w 24 h a przyszła po kilku dniach.
  • Odpowiedz
A ile z tych 300 jest źle wystawionych? Jeśli jest to zaledwie kilka dziennie to ja bym dzwonił. Można uniknąć zgrzytów i poprawić PR. Taka jest moja opinia. Tak nas na studiach uczą xd. Dalej nie będę komentował bo nie znam się
  • Odpowiedz
włącza mi się "bad customer care alert". Nie mówie, że kobieta ma rację (bo ogarnięta na pewno nie jest), ale nigdy nie używaj takiego argumentu.


@konradk: morele tego używają nawet jak nie potrafią wskazać punktu w regulaminie o którym mowa (bo go nie ma) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Do mnie kiedys do siedziby firmy przyszedł gosciu kupic zabawkę (nie mial jeszcze zamowienia). Na tłumaczenie mu ze prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkowa i nie mamy możliwości wejsc sobie na magazyn i wziac co chcemy z polki, juz nie mowiac nawet o dokumencie sprzedazy i wpłacie za zamowienie. To on oburzony ze takiego chamstwa sie nie spodziewał, ze nie bedzie placic za dostawę (az 9zl) skoro jest z tego samego miasta i nigdy
  • Odpowiedz
@ambasador_przegrywu: chyba nigdy nie pracowałeś w dobrze prosperującym sklepie internetowym. Musiałbyś mieć dedykowanego pracownika do takich telefonów i niczym innym by się nie zajmowali Twoi pracownicy. Kiedyś u nas tak robili, że każde zamówienie sprawdzano, dzwoniono itp ale okazało się, że to jest po prostu niewykonalne. Wiadomo, opiekun zamówienia też jest odpowiedzialny jako tako ale zastanawiasz się czasami jak niektórzy z Klientów jeszcze oddychają i ogólnie egzystują. I to samo co
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 23
@deafpool: Pracowałem trochę w handlu i co ciekawe nie spotkałem się z takimi idiotami, a wręcz przeciwnie. Kiedyś sprzedałem rower za ponad 3k i niby wszystko fajnie, ale po godzinie zorientowałem się, że płatność kartą została odrzucona, a ja dałem gościowi paragon i rower. () Fart był taki, że chyba miał wcześniej rower w serwisie i miałem do niego nr telefonu. Grzecznie się umówiliśmy na przelew, który
  • Odpowiedz
@deafpool a może to była jakaś strasza babka która nie ogarnia za bardzo w internety i nie było dobrze napisane gdzie ten odbiór osobisty? Już widziałam takie świetne stronki, że odbiór osobisty był płatny, pomiędzy różnymi wysyłkami i ktoś faktycznie mógł by pomyśleć, że to jakiś tańszy kurier czy coś. Bo oczywiście sklep ma ileś tam placówek, ale w regulaminie jest napisane, że odbiór osobisty tylko z magazynu w Koziej wulce.

Powinniście
  • Odpowiedz